Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en laittas:Kannataa itseään tietty kehua jos joku pälhö uskois!
Alkuperäinen kirjoittaja Minä kiitän ainaki:Minulle ainakin näki tosi hyvin. Osas just kertoa niistä asioista mitkä mielessä nyt vaivaaJa ei minusta mikään kymppi paha hinta oo. Omalla ajalla tehtyä, eli omasta ajasta pois. Teetkö ite jotain hyväntekeväsiyyttä?
Alkuperäinen kirjoittaja en laittas:No liirumlaarum hömpistä ei kande maksaa, ne on huvia. Kyll mäkin voin sanoo että katos vaan mutta että maksaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja en laittas:Alkuperäinen kirjoittaja Minä kiitän ainaki:Minulle ainakin näki tosi hyvin. Osas just kertoa niistä asioista mitkä mielessä nyt vaivaaJa ei minusta mikään kymppi paha hinta oo. Omalla ajalla tehtyä, eli omasta ajasta pois. Teetkö ite jotain hyväntekeväsiyyttä?
ja satuitko sattumoisin kertomaan ne mieltä vaivaavat ongelmatno anna palaa vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Saiko joku ennustusta sähköpostiinsa? Minä en ainakaan saanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Voisitko sä kattoa mulle?