Katsooko kukaan Rachel Rayta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippäloman riemuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippäloman riemuja

Vieras
Tää onihan turhis, mutta kysyn silti. Katsooko kukaan livilta sitä Rachel Rayn kokkausohjelmaa; 30 minutes meals with Rachel Ray?

Olen alkanut sitä katsomaan kun olen äitiyslomalla ja oon jo ihan koukussa siihen ;) Ruuat kyllä on suurimmaksi osaksi sellasia että en suuhuni laittaisi (ainakaan siinä muodossa, ainesosia muuttamalla kylläkin) mutta se on persoonana niin hauska että tykkään katsoon.
 

Yhteistyössä