Katsotaanko teilläkin salkkarit koko perheen voimin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja monttu auki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="harmaa";26132063]Kukaan ei katso mutta klo 19.30-20.00 palsta on hiljainen kuin hautuumaa :laugh:[/QUOTE]

Samaan aikaan tulee muiltakin kanavilta sarjoja eli miksi kaikki katsoisivat salkkareita jos palsta vähän hiljenee. Itse katson Miehen puolikkaat 19:30 tai Kolmas kivi auringossa.

EI katsota Salkkareita eikä Salkkariuusintoja.
En käsitä, mitä joku näkee huonosti näytellyssä, käsikirjoitetussa ja ohjatussa shaissessa?!

Luultavasti vaan on näin: Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä :(
images

[QUOTE="vieras";26581792]Sitä paskaa katsovat vain junteista junteimmat.[/QUOTE]
Aivan! Ja niiden junttien elämä on kans yhtä junttia kuin salkkareissa.
Samaan kategoriaan menee Kaunarit. Ja Karavaanarit.

No mies ei meillä katso, mutta minä ja lapset kylläkin.
Taidan olla yksi harvoista työpaikallani, joka sitä seuraa, työkaverit nauraa, jos soittelen iltavuorosta kotiin ja käsken laittaa tallentumaan, jos olen itse unohtanut... Mun mielestä se on just sopiva sarja arki-illan viihteeksi; ei ole liian pitkä ja juonen käänteet ovat riittävän nopeita!
Mutta siitä olen tyytyväinen, ettei se tule kesäisin (uusintoja ei lasketa, niitä en katso), tuohon aikaan kesäillalla on kyllä muutakin tekemistä kuin vahtia tv:tä tai digiboxia.

Ollaan aina katsottu, mutta ei tietenkään joka päivä. En näe mitään syytä miksi ei katsottas ja annettas lastenkin katsoa. ne tulee näkemään niitä huumeita yms. ihan livenäkin maailmalla kunhan kasvavat ja on ihan hyvä että tietävät asioista jotain jo ennen sitä.

sori vaan mutta olin aika :O :O oikeastiko annatte lasten katsoa salkkarit?

Vanhempien lasten ollessa pieniä törmäsin samaan asiaan. Samanikäiset lapset naapurissa saivat katsoa Salkkarit, ja minusta Salkkareiden maailma ei sopinut alle kouluikäisille lapsille. Olen edelleen samaa mieltä enkä antaisi alle 10-vuotiaan katsoa niitä yksin. Vanhin joskus toisella luokalla ollessaan kyseli, eikö saisi edes kerran katsoa. Jostain syystä annoin periksi, tyttö katsoi kymmenisen minuuttia ja totesi ohjelman olevan todella tylsän ja lähti leikkeihinsä. Sen jälkeen meillä ei ole kukaan katsonut eikä edes kysellyt Salkkareiden perään.