Katsotteko te aina muita ihmisiä kaupassa ja mitä ne ostaa:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
tuli mieleen kysyä, kun täällä on päivittäin aloituksia, jopa nuudeleista että joku osti nuudeleita, on kamala:D. Mä oikeasti en ikinä huomaa mitä joku muu tekee tai ostaa tai suoraan sanottua ei prkle kiinnosta. Mutta olen kyllä muutama kerta huomannut että joku kaupassa katso mua ja mitä teen tai ostan... on se vaan mahdotonta olla myös huomamatta, kun joku sua tujoittaa jatkuvasti.... mutta onneks olen hyvää esimerkki tai sellainen esimerkki joka, ei ainakaan tarvi palstalla haukumaan, kun mulla aina koko kärry täynä luomua :laugh:

Paitsi kerran kyll varma olin maailman pahin äiti, kun 2lapsen kaa olin alkossa ja noin 60kpl shampanja pulloa ostin omalle syntymäpäivälle, sekä muuta vahvat drinksut. Varma joku luuli, hui mikä juoppo äiti:D

No häpeäkseni myönnän, että kiinnitän kyllä huomiota jos esimerkiksi hyvin lihavan ihmisen ostokset ovat ihan pelkkää sokerihuttua, sipsejä ja limuja. Surettaa silloin.

Samoin jos joku tosi juopon näköinen lataa hihnalle usein ja paljon alkoholia.

No häpeäkseni myönnän, että kiinnitän kyllä huomiota jos esimerkiksi hyvin lihavan ihmisen ostokset ovat ihan pelkkää sokerihuttua, sipsejä ja limuja. Surettaa silloin.

Samoin jos joku tosi juopon näköinen lataa hihnalle usein ja paljon alkoholia.

no sellaista ehkä mäkin huoman, mutta en aina, kun en aina katso ihmisiä tai heidän ostoksia, kun omat kiinnosta enemmän:D

En katso. No joskus kyllä katon mitä edessä tai takana olevalla on liukuhihnalla, huvittaa jos on vaikka nuorimies joka ostaa vain kaljaa, energiajuomaa ja roiskeläppäpitsoja.

Silloin kun mulla ei oikein ole ideoita, että mitä syötäisiin, niin mä (toivottavasti) vaivihkaa katselen muiden kärryihin ja koreihin. Niistä saa ahaa-elämyksiä, että joo, voisikin tehdä stoganoffia, kun tuollakin naisella on lihaa ja maustekurkkuja kärryissään.
Noin muuten ei kiinnosta.

Ei tuu kateltua muuten paitsi... Kun joskus huomaan jonkun yhtä leveän kuin paksunkin lappavan kärryyn vanukkaita, sipsejä, jäätelöä, karkkia... niin väkisin suu loksahtaa. Oli hiukka hankala olla pokena ekan kerran itse kassalla työskennellessä kun tällanen tapaus tuli. Hamppareita, pitsoja myös, eikä oikeestaan mitään terveellistä.

No eihän sitä varmaan kukaan ilkeyttään katso, mutta on vaikea kulkea ihan laput silmillä.

Vähän sama, kuin¨että varmasti kiinnittää huomiota esimerkiksi erityisen viehättävän näköiseen ihmiseen vaikka sinänsä ei vieraat miehet tai naiset kiinnosta...:D

No eihän sitä varmaan kukaan ilkeyttään katso, mutta on vaikea kulkea ihan laput silmillä.

Vähän sama, kuin¨että varmasti kiinnittää huomiota esimerkiksi erityisen viehättävän näköiseen ihmiseen vaikka sinänsä ei vieraat miehet tai naiset kiinnosta...:D

mä olen varma outo:D kun en katso ketään, ehkä joskus harvoin jotain huomaan. Kun mä olen aina niin sotsoksissa, ettei mua kiinnosta mitä muut tekee tai ostelee

Enpä juuri kiinnitä huomiota oli asiakas sitte lihava, laiha, pitkä, pätkä, alkoholisoituneen tai raittiusintoilijan näköinen tai minkä tahansa muun. En minä sinne kauppaan mene muita kyttäämään vaan tekemään omia ostoksiani. Joskus saatan kassajonossa "tuijottaa" edellä menevän tavaroita kun tämä niitä hihnalle lataa mutta yleensä tällöinkin ajattelen jotain aivan muuta ja on vaan jäänyt niin sanotusti töllö päälle.

Aina kun huomaan tälläisen kyylän vahtaavan ostoksiani, nostan ne hyvin näkyvästi hihnalle, ja käännän aina etiketit kyylääjän suuntaan. Saapa reppana helpostusta valjuun elämäänsä, eikä se maksa minulle mitään.
Kannustan muitakin auttamaan kyylääjiä !

Mä kattelen vaan miehiä, ja mitä ne ostaa onko niillä lista vai onko vaimo kännykän päässä, se hymyilyttää:)
No joskus saattaa olla joku julkkiskin, kuten viikko sitten näin Kataisen vauvan kanssa kaupassa.

Ai, no mä olenkin sitten ilmeisesti tavattoman utelias =)

Mä katselen aina ihmisiä, mitä niillä on päällä, miten ne liikkuu, onko jollain kiva kampaus tai hyvä meikki, kuinka ne puhuvat toisilleen, miten lapset käyttäytyvät...

Enkä mä sitä millääm pahalla tee, vaan lähinnä kiinnitän huomiota positiivisiin asioihin. Joskus tietenkin huomaa myös jotakin surullista.

[QUOTE="kiti";25759037]Enpä juuri kiinnitä huomiota oli asiakas sitte lihava, laiha, pitkä, pätkä, alkoholisoituneen tai raittiusintoilijan näköinen tai minkä tahansa muun. En minä sinne kauppaan mene muita kyttäämään vaan tekemään omia ostoksiani. Joskus saatan kassajonossa "tuijottaa" edellä menevän tavaroita kun tämä niitä hihnalle lataa mutta yleensä tällöinkin ajattelen jotain aivan muuta ja on vaan jäänyt niin sanotusti töllö päälle.[/QUOTE]

Niin ja tähän vielä että olen pahoillani jos joku on ottanut sen pahalla kun huomaa minun siinä jonossa takanaan tuijottavan poissaolevan näköisenä hihnaa kohti. Minä vaan saan helposti paniikkikohtauksia varsinkin kassalla, joten joudun ajattelemaan paljon muita asioita pitääkseni kohtaukset loitolla :-b

Ei kyllä kiinnosta ostamiset, mut mihinkäs sitä silmänsä laitais :)

Mä kattelen koko ajan kans kaikkea - en pahalla, enkä arvostellen. Mua nyt vaan kiinnostaa erilaiset ihmiset, ilmeet, eleet, tyyli ym. Mut koitan katella aina huomaamatta, et en jää kyttäilemään kuitenkaan :)

Vanhemmiten olen alkanu elämään ilman myötähäpeää - jokainen saa olla ihan rauhassa millainen haluaa ja piste.

Viimeksi muokattu:
Eipä kiinnosta. Toisten ostosten toljottelun sijaan keskityn siihen että jonossa en aja kärrylläni edelläolevan jaloille, ladon ostokseni reippaasti hihnalle, maksan sujuvasti ja pakkaan ostokseni ripeästi jotta seuraava asiakas saa vuoronsa.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25759292:
En katso.

Paitsi joskus kassalla samaan aikaan ollessa joiden vanhusparien ostoksia. Ne ovat jotenkin niin hellyyttäviä :D

Tuli mieleen, kun kerran kans huomasin, miten yks suloinen mummo, osteli jotain pientä itselle ja maksoin kolikoilla myös ja kauan laski niitä. Halusin hänelle ostaa ruokaa jopa mitä hän halua tai maksa hänen ostokset pois=) kun jotenkin tuli mieleen jos hänellä ei ole rahaa. Mutta oli toisalta ajatuksia, jos on rahaa, jos hän on vaikka miljoonääri, hän vaan nyt varma ostaa vähän:D, olisi sitten aika noloa tarjoa oma apu

Ei mua jaksa kiinnostaa mitä ihmiset ostaa mutta pari kertaa olen jo törmännyt oman eroni jälkeen tilanteeseen jossa pariskunta on ostoksilla ja toinen karjuu jostain shampoopullosta, meille ei sit tollasta osteta! Siinä kohtaa miettii kuinka onnekas on.

Yhteistyössä