KATTOKAA MIKÄ KUVA!!!!!!!!!!! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja repsssss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en edes avaa tuota linkkiä.
syystä että jos sä tänne linkität jonkun toisen kuvia ilman lupaa...ei kivaa
ja täs nähdään nyt se syy miks itte kunkin kannattaa miettii mitä kuvia laittaa irc:iin yms. mistä kuka tahansa niitä voi linkittää taas eteenpäin.
oiskohan aihetaa modeilla poistaa tää ketju heti alkuun..
koska tuskin ap todellakaan omia kuviaan tänne linkittää...

joo oon tiukkapipo...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en edes avaa tuota linkkiä.
syystä että jos sä tänne linkität jonkun toisen kuvia ilman lupaa...ei kivaa
ja täs nähdään nyt se syy miks itte kunkin kannattaa miettii mitä kuvia laittaa irc:iin yms. mistä kuka tahansa niitä voi linkittää taas eteenpäin.
oiskohan aihetaa modeilla poistaa tää ketju heti alkuun..
koska tuskin ap todellakaan omia kuviaan tänne linkittää...

joo oon tiukkapipo...

Jos joku laittaa nettiin kuvia, niin se on hänen oma asiansa ja hän ottaa siinä kyllä ihan tietoisen riskin siitä, että kuva päätyy jonnekin muualle. Itse en ainakaan ole törmännyt vielä lakipykälään, joka estäisi kuvien linkkittämisen.

Itse en ainakaan ole törmännyt vielä lakipykälään, joka estäisi kuvien linkkittämisen.

Kaksplus säännöt tämän kieltävät.

Sääntö: "Keskustelupalstalle tai profiiliin ei saa ladata eikä linkittää asiattomia kuvia."

Täyttikö tämä kuva sun mielestä "asiattomuuden" kriteerit? Kerropa meille muillekin millä tavalla.

Itse en ainakaan ole törmännyt vielä lakipykälään, joka estäisi kuvien linkkittämisen.

Kaksplus säännöt tämän kieltävät.

Sääntö: "Keskustelupalstalle tai profiiliin ei saa ladata eikä linkittää asiattomia kuvia."

Täyttikö tämä kuva sun mielestä "asiattomuuden" kriteerit? Kerropa meille muillekin millä tavalla.

luepas tuo "ohjeita keskustelupalstan käyttäjille"

Uusimmat

Yhteistyössä