Kattokaa näitä pipareita

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Louvre
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Louvre

Jäsen
10.04.2008
453
0
16
Vähänkö mä lähen kauppaan hakeen piparitaikinaa!

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://vuodatus-media-1.web-effect.net/g/27209/1114680.jpg&imgrefurl=http://ebetys.vuodatus.net/blog/category/Piparkakkuty%25F6t&usg=__3h2tPM0nK7zAw7De2yduDuRWtFM=&h=360&w=480&sz=52&hl=fi&start=1&tbnid=jY6JV-bOgT9iKM:&tbnh=97&tbnw=129&prev=/images%3Fq%3Dpiparitalo%26gbv%3D2%26hl%3Dfi
 
Ihminen jolla on noin mahtava taito hyppysissään, voisi edes hitusen sitä minullekin antaa :/ Mä olen ihan käsi kaikissa kädentaitoihin liittyvissä jutuissa. Pönttö menin vielä tytöllekin nuo näyttämään, arvatkaapas mitä meillä nyt kärtetään? Hello kitty piparkakkutaloa.. Ja mä olin mielissään kun kaupan valmistaikinasta tavallisilla muoteilla väkerrettiin piparit ja valmis kuorrutteella niitä pursotettiin..
 

Yhteistyössä