B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:Hienoja! Haluttas omalle koiralleki ostaa joku cool takki, eiköhän sitte ku se on täyskokonen![]()
Myytkö noita vai miks noin monet?
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Makeet noi harrikat!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Ei pahalla mut ei mitenkään hienoa mun mielestä. Koirat on eläimiä, ne tuskin nauttii "vauvan pukemisleikeistä" mamman kanssa..
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Ei pahalla mut ei mitenkään hienoa mun mielestä. Koirat on eläimiä, ne tuskin nauttii "vauvan pukemisleikeistä" mamman kanssa..
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:Mun täytyy kyllä sanoa, etten ole ikinä ymmärtänyt tätä koirien, tai minkä tahjansa elukan pukemista.
Ihan siinä hilkulla vielä ymmärrän joidenkin kohdalla kovilla pakkasilla jonkinmoisen viitan, mutta kaikenmaailman kura-asut sun muut, puuh.
Nyykyään kun kaikesta pitäis selviytyä tekemättä oikeestaan mitään, sama koskee jo lemmikkejäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Ei pahalla mut ei mitenkään hienoa mun mielestä. Koirat on eläimiä, ne tuskin nauttii "vauvan pukemisleikeistä" mamman kanssa..
Toiset koirat tarttee vaatetta ja esim. se että mun isolle ja tälle pienelle varsinki kesäks hommataan noi puserot on ihan siitä syystä ettei niille tule tukahduttavan kuuma vaan saavat kastetun viilentävän pukineen päällensä.
Turhaan en ite koiraa pue ja jos toi pentu olis laittanu hanttiin sitä ei olis myöskään puettu. Ikää tolla pennulla ku on vast 4kk.
Alkuperäinen kirjoittaja ei vaatteita:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Ei pahalla mut ei mitenkään hienoa mun mielestä. Koirat on eläimiä, ne tuskin nauttii "vauvan pukemisleikeistä" mamman kanssa..
Toiset koirat tarttee vaatetta ja esim. se että mun isolle ja tälle pienelle varsinki kesäks hommataan noi puserot on ihan siitä syystä ettei niille tule tukahduttavan kuuma vaan saavat kastetun viilentävän pukineen päällensä.
Turhaan en ite koiraa pue ja jos toi pentu olis laittanu hanttiin sitä ei olis myöskään puettu. Ikää tolla pennulla ku on vast 4kk.
Just! Tätä tää älytön jalostaminen teettää! Täysin luonnotonta sanon vaan!