Katu-uskottavuutta koirille (sis. kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:
Hienoja! Haluttas omalle koiralleki ostaa joku cool takki, eiköhän sitte ku se on täyskokonen :whistle:
Myytkö noita vai miks noin monet?

Pumpuli oli liikkeessä vaan mallin meille tulee kyl noi Harrikka paidat molemmille koirille.Panta vaan läks mukaan meille :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Ei pahalla mut ei mitenkään hienoa mun mielestä. Koirat on eläimiä, ne tuskin nauttii "vauvan pukemisleikeistä" mamman kanssa..

Toiset koirat tarttee vaatetta ja esim. se että mun isolle ja tälle pienelle varsinki kesäks hommataan noi puserot on ihan siitä syystä ettei niille tule tukahduttavan kuuma vaan saavat kastetun viilentävän pukineen päällensä.
Turhaan en ite koiraa pue ja jos toi pentu olis laittanu hanttiin sitä ei olis myöskään puettu. Ikää tolla pennulla ku on vast 4kk.

Ei pahalla mut ei mitenkään hienoa mun mielestä. Koirat on eläimiä, ne tuskin nauttii "vauvan pukemisleikeistä" mamman kanssa..

Tuskin ne ihmislapsetkaan pitävät niistä äitien pukuleikeistä oikeesti, vaikka en mä sano etteikö olis sellasia vauvojakin joita se ei oikeesti häiritse lainkaan

mie haluun meän koiralle talveks camo-takin...mies ei kyllä lämpene sille että meidän pojalle puetaan mitään päälle :D

Mutta joo en minäkään mistään "hupipukemisista" tykkää koirilla: siis että laitetaan jotain hörsyjä, lippis tai rillit päähän :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Pumpuli ja uusi panta

4812958.t.jpg

Kiva =)

Mun täytyy kyllä sanoa, etten ole ikinä ymmärtänyt tätä koirien, tai minkä tahjansa elukan pukemista.
Ihan siinä hilkulla vielä ymmärrän joidenkin kohdalla kovilla pakkasilla jonkinmoisen viitan, mutta kaikenmaailman kura-asut sun muut, puuh.
Nyykyään kun kaikesta pitäis selviytyä tekemättä oikeestaan mitään, sama koskee jo lemmikkejäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Mun täytyy kyllä sanoa, etten ole ikinä ymmärtänyt tätä koirien, tai minkä tahjansa elukan pukemista.
Ihan siinä hilkulla vielä ymmärrän joidenkin kohdalla kovilla pakkasilla jonkinmoisen viitan, mutta kaikenmaailman kura-asut sun muut, puuh.
Nyykyään kun kaikesta pitäis selviytyä tekemättä oikeestaan mitään, sama koskee jo lemmikkejäkin.

No, on se koirallekin kiva, ettei mee jalat kuraan, varsinkin, jos on kylmä. Minun koira tykkää vaatteista ja pyytää niitä päälleen. Ojentaa tassut, kun puetaan.

Kyllä sullekkin tulee sitruunan maku suuhun, kun sinut siihen ensin ehdollistetaan.
Koira on koira, eikä mikään nukke jolle pitää pukea hepeneitä.

Mielipiteitähn on monia, jokainen tekee niin kuin parhaimmaksi näkee, meillä se tarkoittaa sitä, että koirille ei retkuja pueta.
Mitä nyt joskus on muksut leikeissään heittäneet koiralle kaulaliinan kaulaan.

Toiset koirat tarttee vaatetta ja esim. se että mun isolle ja tälle pienelle varsinki kesäks hommataan noi puserot on ihan siitä syystä ettei niille tule tukahduttavan kuuma vaan saavat kastetun viilentävän pukineen päällensä.
Turhaan en ite koiraa pue ja jos toi pentu olis laittanu hanttiin sitä ei olis myöskään puettu. Ikää tolla pennulla ku on vast 4kk.

Just! Tätä tää älytön jalostaminen teettää! Täysin luonnotonta sanon vaan!

Meilläkin koiralla takki pakkasella, hyvin vanha koira. Mutta täytyy sanoa, etten ostaisi koiraa joka ei omalla turkillaan normaalioloissa pärjää tai tarvitsee takin auringon suojaksi.

ikinä en oo koiran vaatettamista ymmärtäny, mitä nyt niitä pakollisia talvivaatetuksia jos sattuu ettei pärjää omalla turkillaan.. :ashamed:
koira kun ei ole mikään koriste saatika nuken korvike, jolle puetaan kivoja ja hassuja vaatteita..

Alkuperäinen kirjoittaja ei vaatteita:

Just! Tätä tää älytön jalostaminen teettää! Täysin luonnotonta sanon vaan!

Oho :o että luonnotonta laittaa koiralle esim märkä froteeloimi ettei se saa lämpöhalvausta????? No voi sun saatana miten yksinkertaista väkeä täällä taas on. Jokainen joka on matkustanut kesähelteellä koiran kanssa tietää miten vähällä vaivalla voi koiran oloa helpottaa. Jos joku siitä ajattelee että ompa luonnotonsta niin minun puolesta ajatelkoot.

Yhteistyössä