Kauan nämä vieroitusoireet kestää?:`( ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hji
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hji

Vieras
Plussasin ti aamuna ja jätin tupakat pois. Poltin vajaa askin päivässä päälle 10v, ja ajattelin yrittää ilman korvausvalmisteita. nämä päivät on olleet kauheita. olen öisin heräillyt puolen tunnin-tunnin välein hiestä märkänä ja tuskaisena. saan itkukohtauksia päivittäin ja olo on epätoivoinen :`( . En tajua, miten koville tämä voi ottaa. Nytkin aamu alkoi itkemisellä ja tuskaisella ololla, vaikka nyt on jo 4.s vuorokausi ilman tupakkaa. Ei kai tämä näin pahana voi kestää enää montaa päivää? Sortua en aio

Kyllä se helpottaa piakoin. Huomenna on helpomi olla jo kuin tänään ja ylihuomenna vielä helpompi olla :) Ja onnittelut plussasta ja hyvästä päätöksestä pysyä poissa tupakasta!!

T.eräs tupakoinnin myös lopettanut :)

Mun mies on vuodenvaihteesta asti ollut ilman tupakkaa. Tosi kovat fyysiset oireet kesti viikon verran, sitten vielä toisen viikon pikkusen lievempinä. Nyt ei ole enää fyysisiä oireita, mutta henkinen riippuvuuskin voi näköjään melkoisen paha olla.

Kyllä ne alkaa helpottaa mutta nyt itse puoli vuotta ollu polttamatta ja on se toisinaan vaikeaa vieläkin. EHkä kannattais kuitenkin kokeilla nikotiinipurkkaa? Käytin sitä 2mg purkkaa ekat 1,5kk sillai et otin aina kun olo oli sietämätön mutta niin et max 4 päivässä. Aika hyvin selvisi niin et aamulla ja illalla yksi loppujen lopuksi ja sit ilman. Turha kärsiä jos on apua olemassa. Mut siis pahin kärki mulla meni niksoista ohi ekan kuukauden aikana. Mutta mieli tekee edelleen..

Onnea ja tsemppiä lopetukseen, teit hyvän päätöksen itsesi ja vauvasi puolesta :) :flower: :heart:

Mulla ollut helppoa aina lopettaminen, toisena päivänä on aina sellainen epätodellinen olo mut sitten sujuu jo hyvin. Valitettavasti mulla on AINA alkanut tupakointi uudestaan imetyksien jälkeen :(

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Mulla ollut helppoa aina lopettaminen, toisena päivänä on aina sellainen epätodellinen olo mut sitten sujuu jo hyvin. Valitettavasti mulla on AINA alkanut tupakointi uudestaan imetyksien jälkeen :(

Niin mullakin. :( Nyt jo kolmanne kerran lopetin ihan seinään plussattuani, 12 päivää jo ilman tupakkaa! Aamuisin on edelleen vaikeaa, se päivän ensimmäinen tupakka kahvin jälkeen.. Sai kerätä itsensä ennenkuin lapset heräsi. Sitä on ikävä, samoin iltaisin kun saa lapset nukkumaan niin kaipaa niitä hermosavuja pitkän päivän jälkeen.

Yhteistyössä