V
vierailija
Vieras
Sain pari ruukkukasvia eikä mulla ole multaa nyt eikä ruukkua niille. En ollut varautunut kun en tiennyt. Kauanko ne säilyvät, pitääkö lähteä heti multaa hakemaan vai ehtiikö vielä huomenna?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saa. Mä en vaan jaksaisi lähteä enää juoksemaan mullan ja ruukkujen perässä mihinkään kun vasta tulin viiden maissa kotiin ja kaveri soitti silloin ja kävi ohimennen nakkaamassa nuo kasvit mulle.Saako multaa kaikista päivittäistavarakaupoista? S-marketeista ja K-supermarketeista vai pitääkö mennä Prismaan asti?
Juuri noin. Ja vielä muovipussiin kokoo nyytti.Riippuu kasveista. Jos pelkäisin juurien kuivumista niin kostuttaisin talouspaperin ja käärisin märän paperi juurien ympärille.
Ilman ruukkua, muovipussissa, ei multaa, juuret paljaana. Ovat vähän kärsineitä, toivottavasti elpyvät vielä.Siis millaisena sinä ne kasvit sait?
Vesilasiin olisin laittanutIlman ruukkua, muovipussissa, ei multaa, juuret paljaana. Ovat vähän kärsineitä, toivottavasti elpyvät vielä.
Kuljetuksesta, kasvien saamisesta oli kyse! miten kuljetat ne vesilasissa ??? Ei ole helppoa!Vesilasiin olisin laittanut
Mihin sä niitä kuljetat? Luulin että sait ne joltainKuljetuksesta, kasvien saamisesta oli kyse! miten kuljetat ne vesilasissa ??? Ei ole helppoa!
Niin sain, mutta joku tollo tuolla ihmetteli että olisi laittanut ne vesilasiin kun kysyttiin että millaisena ne sait ja se kerrottiin. Eikä se tiedä missä kasvit on nyt. Se että ne saa muovipussissa ei tarkoita sitä että niitä siinä sitten säilyttää.Mihin sä niitä kuljetat? Luulin että sait ne joltain