kauanko aikuinen ihminen saa olla ilman parisuhdetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lohikäärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lohikäärme

Aktiivinen jäsen
14.11.2004
2 695
0
36
Kotka, Finland
siis mun mielestä se on ihan jokaisen oma juttu... mut mua on alkanu ärsyttämään ku oon eronnu lasteni isästä reilu kolme vuotta sitten ja uskokaa tai älkää niin en ole sen jälkeen seurustellut kenenkään kanssa! no en ole nunnaksi ruvennut ja olen toki käynyt *treffeillä* yms mut en ole seurustellut eli sitoutunut kehenkään...

ja se mikä ärsyttää tässä on se et minä olen ainoa joka ei koe asiaa ongelmaksi! liioiteltuna kaikki on alkanu kyseleen ja päivitteleen et *miksen mä asu kenenkään kanssa* haloo asun mä lasteni kanssa mut siis kenenkään miehen kanssa.... *onko susta tullu lesbo? aattelin vaan ku et oo ketään miestäkään löytäny*.... *onko sussa jotain vikaa ku et kellekään kelpaa? vai etkö sä huoli ketään?* ja kaiken huippu on tää! *aijaa sä siis vieläki ootat et eksäs ottas sut takas*....

:headwall: :headwall:

mulla ei oo mitään tarvetta seurustella kenenkään kanssa! saati muuttaa yhteen kenenkään kanssa! MUN ON HYVÄ OLLA!!! no en ole tavannut vielä sellaista kenen kanssa haluaisin seurustella ja olla kimpassa.

täytyyks mun nyt oikeesti sen takia ottaa joku äijä nurkkiini et saan sitte taas olla jonku aikaa rauhassa ku tulee *bänksit*

Moon ihmetelly joskus samaa. Ikisinkkuvuosina kaikki kyseli et joko, yhdenillanjutuista tivattiin et näänkö uudestaan ja sitä rataa.. sit ku löin huomaamatta hynttyyt yhteen ton äljäkkeen kans, niin ei meinannu kelvata tolla pitkällä tukalla :D Ei siinä mikään riitä, aina tivataan uusista aiheista.

Mutta vastaus kysymykseen, ei tartte seukkailla muiden mieliksi. Omapa on elämäsi ja elät sitä kuten itse parhaaksi koet ja hyvältä tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Mutta vastaus kysymykseen, ei tartte seukkailla muiden mieliksi. Omapa on elämäsi ja elät sitä kuten itse parhaaksi koet ja hyvältä tuntuu.

Kiitos ja kumarrus. ainaki yks ihminen tällä planeetalla jonka mielestä mun ei tarvitse alkaa nyt kiireesti seurustelemaan

Ei tartte eikä tartte sietää toisten naittamis-yrityksiä, se on rasittavaa pidemmän päälle. Mulla oli vankka aikomus päätyä lapsettomaksi vanhaksi-piiaksi ihan vaan kaikkien kiusaksi, mutta ei se niin mennytkään.. otin ja petin itseni :o Anna muiden meukata, jos se niistä(kin) on niin vakavaa :D

Joo.. muille ihmisille ei mikään kelpaa... Ensin tivataan, että millon muutat yhteen, sitten tivataan kihloihin menosta ja sen jälkeen kuvaan astuu "milloin on häät"-saarna. Kun naimisiin menet niin virreksi vaihtuu "joko teille kohta vauva tulee". Ja kun esikoinen syntyy aletaan kyselemään "pikku kakkosta". EIKÖ MIKÄÄN RIITÄ!!! Ja mitä ne asiat oikeastaan muille kuuluu?! Jokainen tehköön ja eläköön elämänsä niinkuin hyvältä tuntuu. Kumma kun muiden pitää aina olla kyselemässä ja nokkansa työntämässä toisten asioihin.

Kiitos ja kumarrus. ainaki yks ihminen tällä planeetalla jonka mielestä mun ei tarvitse alkaa nyt kiireesti seurustelemaan

Ei tartte eikä tartte sietää toisten naittamis-yrityksiä, se on rasittavaa pidemmän päälle. Mulla oli vankka aikomus päätyä lapsettomaksi vanhaksi-piiaksi ihan vaan kaikkien kiusaksi, mutta ei se niin mennytkään.. otin ja petin itseni :o Anna muiden meukata, jos se niistä(kin) on niin vakavaa :D

juu ei toki tartte sietää... mut se edellyttäs melkeinpä sitä ettei nenäänsä näytä ku korkeintaan ruokakaupassa... *aina* ku menee kapakkaan tai baariin niin joku tuttu on paikalla ja jos ei rupee naittamaan jokaiselle vastaantulijalle niin ainaki ku nähään seuraavan kerran niin kyselee et *no löytykö ketään mukavaa miestä?... vastaan siihen sitte että ei löytyny niin voi kauheeta siis ei ketään taaskaan... jos sanon et joo mä tanssin yhen miehen kanssa se oli ihan mukava... niin sitte ollaan et no niin et mistäs sen tietää jos se nyt sitte ois se mun *toinen puolisko* .....

juu ei toki tartte sietää... mut se edellyttäs melkeinpä sitä ettei nenäänsä näytä ku korkeintaan ruokakaupassa... *aina* ku menee kapakkaan tai baariin niin joku tuttu on paikalla ja jos ei rupee naittamaan jokaiselle vastaantulijalle niin ainaki ku nähään seuraavan kerran niin kyselee et *no löytykö ketään mukavaa miestä?... vastaan siihen sitte että ei löytyny niin voi kauheeta siis ei ketään taaskaan... jos sanon et joo mä tanssin yhen miehen kanssa se oli ihan mukava... niin sitte ollaan et no niin et mistäs sen tietää jos se nyt sitte ois se mun *toinen puolisko* .....

Mä kuittasin tollaset toteamalla tykkääväni pelkästään naisista ja tähtääväni siihen vanhan-piian elämään :D

[Mä kuittasin tollaset toteamalla tykkääväni pelkästään naisista ja tähtääväni siihen vanhan-piian elämään :D

no sittehän alettas ettiin mulle tyttöystävää!!! ja joka baarissa kattelemaan et oiskohan toiki nainen naisiin menevä et haetaas se tänne vähän jutteleen jos teistä tulis vaikka pari...

:laugh: :laugh:

ihanaa ku on niin avarakatseisia kavereita ja tuttuja

[Mä kuittasin tollaset toteamalla tykkääväni pelkästään naisista ja tähtääväni siihen vanhan-piian elämään :D

no sittehän alettas ettiin mulle tyttöystävää!!! ja joka baarissa kattelemaan et oiskohan toiki nainen naisiin menevä et haetaas se tänne vähän jutteleen jos teistä tulis vaikka pari...

Juuh, vaan ei nuo osanneet niin noita naisia kattella.. ja jos kattelivatkin, niin jostain syystä mua raahattiin muualle jos jonkun naisen kanssa juttelemaan jäinkin ;) Kiusa se on pienikin kiusa :D

Juuh, vaan ei nuo osanneet niin noita naisia kattella.. ja jos kattelivatkin, niin jostain syystä mua raahattiin muualle jos jonkun naisen kanssa juttelemaan jäinkin ;) Kiusa se on pienikin kiusa :D

:laugh:

Siskoni on ollut nyt noin viisi vuotta sinkkuna eron jälkeen. Mielestäni ei siinä mitään ihmeellistä, mutta kyllä minäkin kysyn yhden illan jutun jälkeen, näettekö vielä. En tiedä miksi kysyn mutten ala tivaamaan jolleivat näe. Itse siskoni on kyllä sanonut kaipaavansa ihmistä vierelleen ja toisena päivänä sanoo viihtyvänsä yksin..

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Siskoni on ollut nyt noin viisi vuotta sinkkuna eron jälkeen. Mielestäni ei siinä mitään ihmeellistä, mutta kyllä minäkin kysyn yhden illan jutun jälkeen, näettekö vielä. En tiedä miksi kysyn mutten ala tivaamaan jolleivat näe. Itse siskoni on kyllä sanonut kaipaavansa ihmistä vierelleen ja toisena päivänä sanoo viihtyvänsä yksin..

niinpä... ja saahan sitä aina kysyä mut mua ärsyttää toi tiettyjen henkilöitten jatkuva päivittely ja ihmettely... ku oon samoihin kysymyksiin vastannu tuhat kertaa niin sama pähkäily....

Alkuperäinen kirjoittaja ThatPhoebe:
No joo, ite oon ollu sinkkuna nyt... mitä, kolme viikkoa, ja multa on jo tultu kysymään että joko olen uutta katsellut!!! |O

En ole enkä katso.

just... ootas vaan jos olet sinkkuna pitempään....

:headwall:

Juu, kauhulla odotan sitä. Ja kun mun tuttavapiirissä on vielä muutama sellanen säälijä: "etkö sä nyt vieläkään ole löytäny ketään, voi sua.. eikö sun oo kurja olla yksinään..." :headwall:

No joo, ite oon ollu sinkkuna nyt... mitä, kolme viikkoa, ja multa on jo tultu kysymään että joko olen uutta katsellut!!! |O

En ole enkä katso.

just... ootas vaan jos olet sinkkuna pitempään....

:headwall:

Juu, kauhulla odotan sitä. Ja kun mun tuttavapiirissä on vielä muutama sellanen säälijä: "etkö sä nyt vieläkään ole löytäny ketään, voi sua.. eikö sun oo kurja olla yksinään..." :headwall:

voi hyvänen aika taitaa koostua samantyyppisistä henkilöistä tuttavapiirimme... kolme viikkoa sinkkuna varsinkin onki niin pitkä aika et kantsii oikeen surkutella

B)

Yhteistyössä