Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Muutaman viikon ainakin.
Laita munat veteen ja jos kelluu niin heitä pois. Jos uppoavat pohjalle niin ovat ok.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Muutaman viikon ainakin.
Laita munat veteen ja jos kelluu niin heitä pois. Jos uppoavat pohjalle niin ovat ok.
Ok...pitää testata. Vaikka mies on sitä mitleä, että tuolla keinoin sitä ei voi selville saada, koska munan massa ei ole muuttunut?!?
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Muutaman viikon ainakin.
Ok...pitää testata. Vaikka mies on sitä mitleä, että tuolla keinoin sitä ei voi selville saada, koska munan massa ei ole muuttunut?!?
Minä olen testannut tuon sen verran monta kertaa, että voin luvata, että toimii. Pilaantunut muna kelluu ihan pinnassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taas tämä kysymys. Voi itku. Ne säilyy aika kauan.
(Kastike oli tunnin pöydällä.. söisitkö? )
Alkuperäinen kirjoittaja chef:1 muna kellui, muut ei...jotta osa siis oli pilaantumaan päin.
Täällä yksi urpo käsitti tämänkin neuvon väärin. Rikkoi ensin munan ja sitten laittoi sen veteen.Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Muutaman viikon ainakin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä yksi urpo käsitti tämänkin neuvon väärin. Rikkoi ensin munan ja sitten laittoi sen veteen.Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Muutaman viikon ainakin.
Olitko se sinä? Voimia elämääsi.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä yksi urpo käsitti tämänkin neuvon väärin. Rikkoi ensin munan ja sitten laittoi sen veteen.Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Muutaman viikon ainakin.
Mitäh...voiko olla niin, että kerrankin mä äkkään jotain ruoanlaittoon liittyvää ja joku muu ei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olitko se sinä? Voimia elämääsi.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä yksi urpo käsitti tämänkin neuvon väärin. Rikkoi ensin munan ja sitten laittoi sen veteen.Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Muutaman viikon ainakin.
Mitäh...voiko olla niin, että kerrankin mä äkkään jotain ruoanlaittoon liittyvää ja joku muu ei![]()
![]()