kauanko kestää hakemuksen lähetyksestä että kela maksaa isyysrahan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aha, ei siis mene kauaa. :) kiitos tiedosta. tämä on se mikä ratkasee meillä kauanko mies voi olla isyyslomalla koska ei voida montaa viikkoa sitä rahaa odottaa kun laskut ja vuokra pitää maksaa.

No meillä ei kuitenkaan menny eihän kukaan jäis jos menee 6kk. Mies soitti kelaan, että lapsi on syntynyt pyys tuomaan hakemuksen ja siitä viikko rahat oli tilillä.

Kelan sivuilta:
"Isyysraha maksetaan jälkikäteen yhdeltä tai useammalta isyysvapaajaksolta kerrallaan.

Voit tarkistaa oman päivärahasi seuraavan maksupäivän Kelan asiointipalvelusta, jonne kirjaudut pankkitunnuksillasi."

Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Kelan sivuilta:
"Isyysraha maksetaan jälkikäteen yhdeltä tai useammalta isyysvapaajaksolta kerrallaan.

Voit tarkistaa oman päivärahasi seuraavan maksupäivän Kelan asiointipalvelusta, jonne kirjaudut pankkitunnuksillasi."

ahaa, kiitos paljon!

Nyt ollaan odotettu kohta 4 viikkoa, mies soittanu kelaan 2 kertaa!! lupasivat taas, että ehkä maanantaiksi. siellä on kuulemma kauheet jonot/kiireet päällä. Kiva tässä ootella rahoja...

Itse olen tässä nyt 8 viikkoa odottanut. 3 kertaa olen soittanut Kelaan, siitä ei ole mitään hyötyä. Viimeksi lupasivat että tämän vuoden puolella maksavat, mutta en olisi niin varma. Luottokorttia on tarvinut vinguttaa mutta onneksi nyt Joulukuussa tulee täysi palkka vihdoin.

Yhteistyössä