Kauanko menny limatulpan irtoamisesta synnytykseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orion-

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
21 085
4
38
Aamuyöstä lähti. :) Ois paras vaavin lähteä syntymään itekseen nyt pian, maanantaina käynnistetään jos ei siihen mennessä. Tosin verikokeiden tuloksesta riippuen saattaa kai joutua käynnistään aikasemminki. Parempi ois ku syntys ihan luonnollisesti, ja pian...

Itse tulppaa voi tulla kuukausia, siit asti ku kohdunsuulla alkaa tapahtuun muutoksia.
Koko tulpan irrottua paikat on valmiit synnytykseen.
Jos viel viikon päästä kykit kotona ilman vauvaa, ni tulpap ei oo irronnu kokonaan.

No se riippuu siitä, onko se ollut oikeasti se limatulppa, siinä on yleensä verta mukana. Moni luulee valkovuotoklönttiä toiveikkaana limatulpaksi. Mulla irtosi verinen limatulppa 14 h ennen kuin tyttö syntyi. Supparit alkoivat harvakseltaan kun tulppa irtosi.

[QUOTE="Tytön äiti";23564059]No se riippuu siitä, onko se ollut oikeasti se limatulppa, siinä on yleensä verta mukana. Moni luulee valkovuotoklönttiä toiveikkaana limatulpaksi. Mulla irtosi verinen limatulppa 14 h ennen kuin tyttö syntyi. Supparit alkoivat harvakseltaan kun tulppa irtosi.[/QUOTE]

No tästä ei kyllä voinu erehtyä. Sen verran iso ja verinen klöntti. Nam nam. :D Valkovuotoa mulla ei oo ollu juuri ollenkaan.

Yhteistyössä