Kauanko odotatte huutiksessa ostostanne, ennen kuin laitatte neutraalin/negan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lkjhgfds
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lkjhgfds

Vieras
Ihmettelen vain, kun torstaina eräs huusi tuotteen ja eilen vein postiin kakkosluokassa, eli aika tasan viikon verran olisi huudosta saapumiseen. Sain neutraalin, koska kuulemma kesti. :O

Onko ihan asiallista? Kuinka nopeasti minun pitäisi kiikutella niitä paitoja postiin ollakseni positiivisen arvoinen?

Eihän se rahakaan näy välttämättä vielä perjantaina tilillä, vaan mahd vasta maanantaina kun on viikonloppu välissä. Ei minusta kova aika jos pari päivää menee postitukseen maksun näkymisestä...Tässä tapauksessa vielä yksi päivä. Mun mielestä olisi ollut ihan ok vaikka olisin vasta huomenna vienyt postiin. :D Itse odottelen kiltisti parikin viikkoa ennen kuin alan kyselemään, en oleta että joku raahautuu postiin joka päivä parin euron paidan takia.

En ole ikinä pahemmin joutunut odottelemaan. Mutta sanotaan näin että jos odottaisin pakettia, odottaisin ensin muutaman arkipäivän että maksu mennyt perille, muutaman päivän että myyjä postittaa tuotteen ja muutaman päivän että posti kuljettaa tuotteen. Sitten jos ei myyjästä tai tavarasta alkaisi kuulua ottaisin myyjään yhteyttä ja kysyisin että onko postittanut ja jos on niin milloin. Enkä kyllä tod. näk. antaisi negaa tai neutraaliakaan vaikka menisi parikin viikkoa. En tykkää jaella tylsiä palautteita.

Yhteistyössä