K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Maista. On se ihme juttu, että ihmiset täällä kyselee toisilta että miten kauan säilyy ja onkohan vielä kunnossa kun vois vaan ihan yksinkertaisesti ottaa ja haistaa ja maistaa sitä ruokaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Kadi:Paha maistaa kun en oo vielä tehnyt! Katsos ajattelin kysyä ihan etukäteen, etten turhaan tee isoa satsia vaan todetakseni seuraavana päivänä, että pahaa on.
keskustelupalstat on yleensäkin vinkkejä varten tarkoitettu, nille jotka sellaisia tarvitsee. Kukapa nyt haluisi Maistaa 3 päivää vanhaa muussia jollei erityisesti Halua vatsatautia. Valittajat, voisitteko suunnata aggressionne vaikkapa puolisoillenne jos pakko päästä nakuttamaan jostain. Itse haluaisin tietää onko muussi vielä syötävissä, koska en sitä itse ollut tehnyt ja en nimenomaan halua saada oireita siitä Jos se nyt olisi sattunut menemään huonoksi. Miettikää MITÄ kysytään, ennen kuin alatte viisastelemaan ruoan säilömisellä sen sijaan että kertoisitte onko itsellänne kokemusta 3pv vanhasta muussista.
Mietipä sitä, kun itse joskus kysyt jotain joltain. Jos tuut joskus multa kysyy jotain, niin vastaan sulle: "On se ihme juttu, että sun pitää tulla kyselee sellaisia. Ottaisit itse selvää!"Maista. On se ihme juttu, että ihmiset täällä kyselee toisilta että miten kauan säilyy ja onkohan vielä kunnossa kun vois vaan ihan yksinkertaisesti ottaa ja haistaa ja maistaa sitä ruokaa!