Kauanko vie sopeutua..??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laulava Lomittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laulava Lomittaja

Vieras
Niin se on kuukaus kulunu siitä kun meitin taloon muutti mies..Ja ikäväkseni olen huomannut,että mä en ole vieläkään sopeutunut tyystin..
Olen niin tottunut siihen että se oon mie kun teen päätökset,kotityöt..kaiken - ja nyt kun tuo mies rakas on mukana,niin en osaa antaa "tilaa" ja mahdollisuutta hälle..hänen päätöksilleen..Huomaan itsekkin sen,että liian monesti tyrmään suoraan,en osaa olla jos hän on siivonnut kodin tmv..

Kauankohan menee,että siihen sopeutuu..toiseen aikuiseen..

Mä en ole vieläkään sopeutunut, vaikka yhdessä asumista takana 2,5 vuotta (yhdessä oltu huomattavasti kauemmin) :D Nyt saan olla viikot rauhassa, kun opiskelen toisella paikkakunnalla ja mies on lapsen kanssa viikot kahdestaan. Ihanaa yksinoloa! Ja viikonlopuksi on kiva palata kotiin. Onneksi meillä on kotonakin päälle 200 neliötä tilaa olla omassa rauhassa.

Mä en ole toisen kyljessä viihtyvää tyyppiä, niin paljon kuin miestäni rakastankin. Mua ei kyllä häiritse toisen siivous- tai ruoanlaittotavat, koska mies on ominut nuo hommat muutenkin ja se sopii mulle. Olen ehkä vähän erakko. Yhteen muutettiin vasta vähän pojan syntymän jälkeen, en suostunut aiemmin, kun ei ollut tarpeeksi isoa taloa tarjolla:D Mä todella tarviin tilaa.

Yhteistyössä