Kauankohan kerkesi tuo meidän neiti huutaa tuolla pihalla... on äitillä aika paska olo nyt :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilimapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ilimapallo

Jäsen
15.02.2007
82
0
6
Ei sitten hälytin toiminutkaan, tyttö nukku rappusilla vaunuissa. Kolmen jälkeen meni nukkumaan ja tuossa vähän ennen puolta viittä menin kuulostelemaan, että ompas hiljaa nukkunu, niin hirvee huutohan se sieltä pihalta kuulu :( Ties miten kauan se on siellä huutanu raukka pikkunen, oli ihan hikinen ja nyt on äänikin käheenä toisella :'( En sisällekkään mitään kuullut kun vanhemmat lapset täällä riekkuvat...
Ei sitten voinut naapurikaan tulla sanomaan mitään kun oli tuossa vähän matkanpäässä omien lapsien kanssa pihalla... arvellu varmaa että mitähän lapsen rääkkääjiä tuolla asuu :headwall:
On jotenki aika paska fiilis nyt vaikka toinen onkii jo oma iloinen ihtesä... :'(
Piti vaan purkaa... :ashamed:

No sattuuhan sitä. Mä olen aina tarkkaillu lasta välillä vaikka on hälytin ollutkin ku tekniikka voi pettää. Ja ainahan sitä välillä jotain kohinaa tms. hälystä kuuluu jos pihalla on...

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
No sattuuhan sitä. Mä olen aina tarkkaillu lasta välillä vaikka on hälytin ollutkin ku tekniikka voi pettää. Ja ainahan sitä välillä jotain kohinaa tms. hälystä kuuluu jos pihalla on...

Niinpä, niin minäkin yleensä käyn kuuntelemassa välillä ovella... mut nyt täyttelin työhakemuksia niin se jäi :(

voih.. onneks meillä on itkuhälyttimessä sellainen toiminto että se alkaa piippaamaan jos ei saa yhteyttä lähettimeen vaunuihin, siis jos patterit loppuu tms. muuten stressaisin varmaan kokoajan

Alkuperäinen kirjoittaja ilimapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:

Niinpä, niin minäkin yleensä käyn kuuntelemassa välillä ovella... mut nyt täyttelin työhakemuksia niin se jäi :(

noo juu, mutta älä nyt tuosta murhetta itelles ota, ei siitä mitään traumoja lapselle tuu jos joskus joutuu huutamaankin :)

Yhteistyössä