Kauankohan menee että kuopus luopuu tissin vinkumisesta öisin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Nyt vajaa viikko ollut että en anna tissiä yöllä ja edelleen ainakin kaksi kertaa yössä herää..Ei edes itke, kitisee vaan. Mutta nyt kun nukkuu omassa sängyssään niin mä en jaksa nousta, jos tulee meidän sänkyyn niin ei tasan hyväksy sitä että ei saa tissiä.

Kuinka joku yleensä jaksaa vauvaa imettää muualla kuin sängyssä eli nousta monta kertaa yössä sängystä? :o

Meillä meni kolme yötä luopua tissistä. Isä hoiti nämä yöt. Nyt kuukauden jälkeen voin ottaa jo viereen ilman että luulee saavansa tissiä. Niin ja minä imetin vuoden öisin istualtaan... Tosin aamusta otin sitten viereen. Meillä on vauvan huoneessa super mukava nojatuoli jossa sitten imetystyynyn kanssa imetin ja torkuin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Meillä meni kolme yötä luopua tissistä. Isä hoiti nämä yöt. Nyt kuukauden jälkeen voin ottaa jo viereen ilman että luulee saavansa tissiä. Niin ja minä imetin vuoden öisin istualtaan... Tosin aamusta otin sitten viereen. Meillä on vauvan huoneessa super mukava nojatuoli jossa sitten imetystyynyn kanssa imetin ja torkuin ;)

Mä olen mykistynyt :D
No, kai se tästä sit taas helpottaa.

Mä pistin just pisteen yösyömisille mun 1v4kk pojan kans. Kun meinas mennä siihen et ei syöny enää päivällä hyvin ruokaa. Nyt on kolme yötä ollu ilman tissiä. Viime yönä heräs kahesti vähän kitisemään mut rauhottu kyllä viereen parissa minuutissa. Et tosi hyvin on menny!

Yhteistyössä