Kauhea kipu ja verta tulee: Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiiva

Vieras
Mulla on hiivatulehdus. Otin eilen lääkkeen, eli suun kautta otettavan pillerin. Sen pitäisi parantaa parissa päivässä. Mutta viime kerralla mulla oli 100% parantunut vasta 6vrk:n jälkeen.

Mutta nyt tänään tilanne on jo siis niin kauhea että kivun takia otin kerralla 2panadolia ja jos pyyhin alapäätä, niin sen vuodon mukana on jo verta (oranssia valkovuotoa), kun iho alapäässä on jo niin vereslihalla ja aivan punainen.

Auttaisko jos laitan alapäähän bebanthenia, vai käynkö apteeksisa ostamassa hiivalääke Canestenin voidetta?

No ota tuleeko se veri emättimestä vaiko anaalista?

Jos anaalista, niin silloin on vatsa tai suolidstohaava mahdollinen, jotä särkylääkkeet ärsyttävät enempi.

Suosittelen kuitenki sitä bepantteneä alkajaisiksi ja vasta huomenillalla sitä vanesteneä

aaah, nyt helpotti. Mies kävi apteekissa, ja sain canesten voidetta. Voide poisti kivun heti, lähes olemattomiin. Kuinka joku tuollainen hiiva saakin olon tuntumaan noin tuskaiselta:( Kiitän avustanne.
PS:se veri siis tuli sen valkovuodon seassa, kun koko emätin on vereslihalla, aivan kirkuvan punaisesna. Olen varma että on hiiva. On vähän kroonisena nykyään, johtuen muusta lääkityksestä. Mutta ikinä ei oo vielä vuoto muuttunu verensekaiseksi ja alapää noin kivuliaaksi! Ei pystynyt kävellä, mutta ei myöskään olemaan paikoillaan, ja selkä aivan hikisen nihkeä tuskasta, kauheaa.

Yhteistyössä