Kauhea lihaskramppi, lääkäriajat varattu, mitäs nyt?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moekoe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

moekoe

Aktiivinen jäsen
27.09.2011
4 182
0
36
Mulla on lihasjumi pakarassa, en pääse istumaan, tai nousemaan ylös, en voi kumartua saati kovin ripeästi kävellä.
Terveyskeskukseen yritin aamu kahdeksasta asti soittaa, en päässyt läpi kuin vasta äsken ja ylläri, kaikki lääkäriajat oli jo mennyt.
Mitä ihmeen kotikonsteja on tän kivun helpottamiseksi? Että voisin siihen asti edes jotenkin toimia muksun kans himassa, kunnes mies tulee kotiin.
Terveydenhoitaja antoi puhelimessa ohjeen, että joko odotan huomisaamuun ja yritän sit uudelleen huomisen aikoja. Tai menen illalla päivystykseen, jossa kuulemma on "toivotonta", koska kaksi lääkäriä on poissa.
Buranaa olen syönyt, se mitään kipua vie, mutta ajattelin, et jos kyseessä tulehdus niin...

Nyt kotikonstit kehiin, pliis!!

Testattu. Kylmä tuntuu pahentaneen(?) Lämmin ei ainakaan vielä ole auttanut. Vitsiläinen, miten mä lähden päivystykseen jonottamaan, kun en voi siellä istua. Nytkin seisonut koko päivän nojaillen eteisen kenkäkaappiin... Tehokas olo :kieh:

Sirdaludia oli yks, otin sen eilen illalla, sain sen avulla nukuttua. Ikävä kyllä toi kossu (tms) on pois suljettu, vaikka nyt voisinkin kännissä olla, niin en kyl huomenna aamulla ole krapulassa kipeänä muksun kanssa :D

Kokeilehan kuumaa suihkua. Nimittäin jos kylmä tuntuu pahentavan niin kuuma voisi vastapainoisesti auttaa. Ja parhain voisi olla noin 20-30 min lämmintä ja sitten 20-30 min kylmää vaihdella noiden välillä jolloin lihakseen tulee supistumista ja laajentumista. Saattaa auttaa kramppiin.
Toinen mikä voisi auttaa niin kuumassa suihkussa varovainen venyttely ja vaikkapa burana 400mg ni kolmesti päivässä.
Ja magneesiumia jos meinaat ottaa niin ota illasta, itteni ainakin ko aine väsytti niin pirusti et meinasin saaha kunnon tapaturman aikaseks. :D

Satun tietämään mitä koet täl hetkel. Itselläni arkipäivää krampit niin reisissä kuin selässäkin. Jalkojen kanssa oon oppinu jo pärjää ja mulla toi kuuma suihku auttaa siihen tosi hyvin. Selkä taasen on kinkkisempi ja suihku ei aina siihen auta, mutta sitten istun shiatsuistuimessa joka runnoo selkää sen verran et kramppi aukee. :) Ja vaikka tosiaan alan toistaa itteeni mutta piikkimatto ihan maailman paras keksintö! :)

[QUOTE="luppis";25402025]Kokeilehan kuumaa suihkua. Nimittäin jos kylmä tuntuu pahentavan niin kuuma voisi vastapainoisesti auttaa. Ja parhain voisi olla noin 20-30 min lämmintä ja sitten 20-30 min kylmää vaihdella noiden välillä jolloin lihakseen tulee supistumista ja laajentumista. Saattaa auttaa kramppiin.
Toinen mikä voisi auttaa niin kuumassa suihkussa varovainen venyttely ja vaikkapa burana 400mg ni kolmesti päivässä.
Ja magneesiumia jos meinaat ottaa niin ota illasta, itteni ainakin ko aine väsytti niin pirusti et meinasin saaha kunnon tapaturman aikaseks. :D

Satun tietämään mitä koet täl hetkel. Itselläni arkipäivää krampit niin reisissä kuin selässäkin. Jalkojen kanssa oon oppinu jo pärjää ja mulla toi kuuma suihku auttaa siihen tosi hyvin. Selkä taasen on kinkkisempi ja suihku ei aina siihen auta, mutta sitten istun shiatsuistuimessa joka runnoo selkää sen verran et kramppi aukee. :) Ja vaikka tosiaan alan toistaa itteeni mutta piikkimatto ihan maailman paras keksintö! :)[/QUOTE]

Tätä kokeilenkin.
Mä en edes tiedä mistä tää tuli. On mullakin ollut rankan treenin jälkeen paikat jumissa, mutta tää on jotain ihan uskomatonta. En oo istunu koko päivänä, kun en pääsis ylös. Ja muksu on saanut tänään opetella paljon uusia asioita, reppana ihan innoissaan ollut apuna. :ashamed:

Yhteistyössä