kauhea tää mun maha :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blub
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blub

Vieras
En ole edes ylipainoinen mutta maha roikkuu ku joku yli kulhon noussut pullataikina.
sellainen siitä tuli toisen raskauden jälkeen.
Jännää ku ei eka raskaudesta tullu.
Vaikka eka raskaudessa mulla oli hemmetin iso maha, vauva oli 4kg, raskauskiloja tuli 25kg. Tokassa tuli vaan 11kg, vauva nippanappa 3kg.

Hyi miten siitä pääsee eroon. Ihan hirveä näky :/
Haluaisin joskus edes olla vähissä vaatteissa ilman että pitää hävetä. :(

Tiedän, en osaa vastata siihen mutta joskus on ollut jossakin telkku ohjelmas että vaikka saiskin sen rasvan pois niin se iho jää roikkuu. Mutta se on oikeesti tosi pieni haitta joku roikkuva iho, olet ollut raskaana ja se on ihan ok , voi kulua vuosia ennenkun se palautuu. Laita uimarannalle kokouimapuku. On tässä maailmassa kovimpiakin murheita kun mahan roikkuminen. Anna asialle aikaa.

Mulla on kulunut viimeisestä synnytyksestä jo yli 9v ja silti nahka roikkuu, vaikkei vatsassa ole edes läskiä yhtään. Se vaan jää roikkumaan, varsinkin jos on paljon raskausarpia.

Oma neuvoni on siis aika :)

[QUOTE="aapee";28498965]Ei taida aika enää ihmeitä tehdä ku synnytyksestä jo 5-vuotta :D[/QUOTE]

Joo ei kauheesti sit enää :D Mulla auttoi vähän se, kun sai sen rasvan sieltä pois, nyt roikkuva nahka on sellaista "ohutta" eikä sellainen löllykkä. PALJON parempi siis kuitenkin

Ootko koittanu treenata sitä? Itsellä synnytyksestä aikaa 4kk ja 2kk sitten oli maha vielä todella löllö. Sitten aloitin lihaskuntotreenit ja muutama viikko sitten juoksemisen ja on kyllä hyvin sulanut vatsa pois :)

Mulla on kans aika karu.. Ei läskiä kamalasti, löysä nahkalärpäke vain :D
Noooo, eipä tuo elämää rajoita onneksi (PAITSI! ei voi ikänä enää käyttää löysää mekkoa ilman mummoalkkareita, joihin sen löysän nahan voi sulloa tiiviisti... kauhia tunne, kun kävellessä nahkalärpäke heilahtelee vapaasti menemään :D Iyyyyy...)