Kauhea yö. Eikä yhtään parempi aamu.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Viiteen asti pyörin ja hyörin ympäri taloa, tai no nilkutin ympäri taloa ja hoin ittelleni "älä sekoa älä sekoa älä sekoa älä sekoa...." ja yritin kaikennäköstä aktiviteettia paniikkikohtauksen poistamiseksi ja lopulta ko alko helpottaa vajosin laiskanlinnaan ja nukahin. Tunniksi. Heräsin tappavaan kurkkukipuun. Sen jälkeen olenki istua tököttäny paikallaan ja tärissy, kuumetta 39 ja nenä tukossa ja kurkku niin kipiä ettei puhua saata ja jokasta nielasua mie pelkään enemmän ko mittään :snotty:

Ei pysty ees nukkuun ennää. Korvaki tuntuis olevan kipiä, varmaan säteilee kurkusta tai sitte toisin päin... |O

täällä podetaan samaa flunssaa paitsi mulla ei ole kuumetta,tytöllä oli 39 4päivää..
voin viälä vihjata silmätulehdus kuuluu samaan tautiin 5päivä menossa kun silmät rähmii :/ likalla kesti 4äivää silmätulehdus.
kurkku/korvakipu on kestännyt vikon tänään on parempi olo

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko sairastanut vesirokon itse joskus? Ettei vaan sitä olis? Voi olla sairaalakeikkakin, kun aikuiselle sen taudin pukkaa... En nyt halunnut pelotella :)

Olen sairastanu, oikein ärhäkkänä vieläpä, ainaki kuvista päätellen ja mitä äitee on joskus kertonu :D Mulla on sattuneesta syystä vastustuskyky alhanen nyt enkä saa ees olla vauvan kans samassa talossa, ennen ko sitte ko se ei ennää tartuta. Ettei tule sitä ruusua vai mikä lie oliki... Tällä hetkellä taijan kerätä kaikki tauvit matkan varrelta mukkaan.

Varaudu siihen että tuo flunssa kestää viikkoja... mulla loppui vihdoin ja viimein 4 vkon jälkeen kun sain penisiliinikuurin poskiontelontulehdukseen. Tytöllä kesti yhtä kauan ja lopuksi paukautti silmätulehduksen. Kesällä on vielä kettumaisempaa sairastaa tuollaista kuin talvella.
Niin, itselläni katkesi samaan syssyyn yksi hammas ihan ienrajan alapuolelta, ajan hampilääkäriin sain elokuulle. Tuo lääkekuuri varmaan aluksi suojeli pöpöiltä mutta nyt hirvittää, ettei sitä kautta pääse mikään bakteeri jylläämään...

Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Varaudu siihen että tuo flunssa kestää viikkoja... mulla loppui vihdoin ja viimein 4 vkon jälkeen kun sain penisiliinikuurin poskiontelontulehdukseen. Tytöllä kesti yhtä kauan ja lopuksi paukautti silmätulehduksen. Kesällä on vielä kettumaisempaa sairastaa tuollaista kuin talvella.
Niin, itselläni katkesi samaan syssyyn yksi hammas ihan ienrajan alapuolelta, ajan hampilääkäriin sain elokuulle. Tuo lääkekuuri varmaan aluksi suojeli pöpöiltä mutta nyt hirvittää, ettei sitä kautta pääse mikään bakteeri jylläämään...

Meillä tuossa aiemmin kesällä oliki joku sellanen tauti joka kesti pari viikkoa, lievää lämpöä ja flunssaa ja silmäoireita. Toivoa että se tauti ois ohi jo meän osalta... Muutenki niin vetämätön olo koko ajan niin ei sitä jaksa hengissä ennää mittään monen viikon lentsua. :ashamed:

Yhteistyössä