kauhee aamu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aniida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aniida

Aktiivinen jäsen
08.02.2007
1 293
0
36
mä olin aamulla haastattelussa kouluun joka alkais ens syksynä. pisti se haastattelija mut koville kun en tienny kuka se oli? "eks sä tiedä kuka mä olen???" ootko kuullu koskaan googlesta, se kysy ja sano että kannattais googlettaa haastattelijan nimi ennen kun tulee haastatteluun. en edes tienny sinne mennessä kuka mua haastattelee, kun joku sihteeri sieltä koululta soitti ja kerto haastattelu ajasta. no, se haastattelija sitten siitä 25minuutin haastatteluajasta kerto 10 minuuttia kuka se oli.
tais mennä penkin alle koko haastattelu vaan siks etten tienny kuinka kova ja rautanen ammattilainen se alalla on...

mun mieheni sanoi että mun olis pitänyt kysyä siltä että" tiedätkö sä kuka mä olen? olis kannattanut googlettaa :laugh: ", vitsi kun olisin keksiny ja kehdannu vastata sille tolleen...

mutta toiosaalta koulupaikka kyseessä että ihan nöyränä olin. :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 15:13 Kuka kirjoitti:
se sitten oli

no en viitsi nimeä laittaa, sattuu vielä omaan nilkkaan kun kuitenkin oon sinne hakemassa jos täällä vaikka joku sen tietää/tuntee...

mutta sanottakoon vaikka näin että ei mikään julkkis eikä kovin tunnettukkaan ellei liiku tietyissä piireissä. mun työpaikalla sen tiesi yksi (sekin oli työskennelly sen kanssa) ja mun työpaikkani on todella "näiden piirien" keskus...

jos mitään ymmärsitte...

Yhteistyössä