M
"miukumauku"
Vieras
Viikkoja kasassa noin 6 ja sattuu ihan hirveästi.. peräsuoleen..
Mitä tää oikein on?? Tuntuu kuin olis ilmavaivoja, mutta kun yrittää punkea sitä ilmoille, niin sattuu pirusti. Pistää, vihloo, ihan kamalaa. Olisko kellään kokemusta tällaisesta? Meneeköhän tää kesken.. mutta miksi sitten sattuu ihan ihmeelliseen paikkaan..