Kauhee kipu, alkuraskaus! vähän nolo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miukumauku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miukumauku"

Vieras
Viikkoja kasassa noin 6 ja sattuu ihan hirveästi.. peräsuoleen.. :( Mitä tää oikein on?? Tuntuu kuin olis ilmavaivoja, mutta kun yrittää punkea sitä ilmoille, niin sattuu pirusti. Pistää, vihloo, ihan kamalaa. Olisko kellään kokemusta tällaisesta? Meneeköhän tää kesken.. mutta miksi sitten sattuu ihan ihmeelliseen paikkaan..
 
no ei tuo nyt hei noloa ole :D inhottavaa kylläkin. ja minua muuten kiinnostaa kanssa että mistä se johtuu sillä mulla on ollut pitkin raskautta tuota samaa. eli ei se keskenmenoa välttämättä tarkoita, minulla oli noita kipuja juuri noilla viikoilla ja myöhemminkin ja nyt olen raskaana jo kuitenkin viikolla 30.olen myös lääkärille puhunut kaikista mahdollisista vaivoistani ja he vastaavat melkein aina että kuuluu raskauteen ja jos jatkuu raskauden jälkeen niin tutkitaan sitten.

paljon onnea raskaudesta sinulle.
 
Voiko tää tosiaan johtua pukamista.. outoa. Nimittäin kipu on tosiaan enemmän tuolla sisällä eikä niinkään ulkona, missä pukamat kai on. Ja ei mulla mun mielestä ole pukamia! Hmm. Vai tuleeko niitä automatic kaikille, jotka on joskus synnyttäneet..? :)
 

Yhteistyössä