Kauhee olo.. menin sänkyyn miehen kanssa ja sain selville, että on varattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tapasin viikonloppuna miehen ja päädyttiin sitten sänkyyn, joka ei ensinnäkään ole mun tapasta yhtään. Nyt sitten selvisi, että mies onkin varattu ja hän ei sanallakaan maininnut asiasta viikonloppuna ja jos olisin tiennyt asiasta olisi asiat menny ihan eri tavalla.

Minuakin on petetty aikoinaan ja nyt on ihan kauhea olo, koska tiedän minkä tuskan se petetty osapuoli saa jos vaan mies hänelle asiasta kertoo. Tosin vähän epäilen kyllä.. Itselläkin jo niin kauhea ja ennenkaikkea likainen olo..

Mies kusetti sinua siis oikein kunnolla. Kostoksi voit tietenkin paljastaa miehen pettämisen hänen kumppanilleen. Voit tehdä sen anonyymisti, jos et halua itseäsi sen enempää sotkea asiaan. Syytönhän sinä siihen olet, kun kerran et tiennyt miehen olevan varattu.

Aikamoinen heppu.. nyt vaan suosiolla sen tyttöystävälle tieto asiasta. Ikäväähän toi on mutta parempi on "satuttaa totuudella kuin elää vuosia valheessa", sitä naisystävää ajatellen..

Enkä suosittele ainakaan enää jatkaa sen kanssa mitään, ettei toistais samaa myöhemmin..

Mulle on käynyt niin, että eräs mies piiritti tosi pitkään (nähtiin silloin tällöin kun meillä oli yhteisiä ystäviä) ja olin tietysti tosi otettu. Jälkikäteen ajateltuna kaikki oli aika vaivihkaista, ei siis muiden edessä selvästi yrittänyt iskeä, mutta heti kun jäätiin kahden alkoi kohteliaisuuksien laukominen ja silmiin tuijottelu. Yksien bileiden jälkeen sitten päädyttiin sänkyyn ja kun kerroin tästä seuraavana päivänä eräälle kolmannelle osapuolelle, sain kuulla että tällä miehellä on vaimo ja lapsia kotona. Mies oli jo sopimassa seuraavaa tapaamista, kun laitoin viestiä että mitäs vaimo siitä tuumaa? Sen jälkeen en ole kuullut miehestä mitään. Säälittää ajatella vaimoa kotona pienten lasten kanssa kun mies juoksee opiskelijabileissä (oli yli kolmekymppisenä lähtenyt opiskelemaan yliopistolle).

Et varmasti mee kertoilee sille sen muijalle mitään. Mitä sä siihen enmpää rupeat sotkeutumaan. Pistä kokemusten kirstuun ja jatka matkaa. Miehen oma päänsärky että kertooko vai ei, tuskin kertoo mutta ei senole sun asia mennä kertomaan sille sen vaimolle/tyttöystävälle.

• Tykkää
Reactions: JenPen
Ärsyttävä tilanne.
Itse jos olisin se vaimo, haluaisin kyllä tietää. Mutta helpostihan tuo tuollainen menee enemmän koston kuin oikeudenmukaisuuden toteuttamiseksi.

Kuinka itse sait tietää pettämisestä, kertoiko eksäsi itse vai saitko kuulla jotain muuta kautta?
Exä ei tietenkään olisi kertonut ikinä, jäi kiinni sosmedian huolettoman käytön johdosta.
Olisin arvostanut että edes joku tästä koko kylästä joka tiesi asiasta olisi sanonut sen minulle.
Kun itse olin ainut joka ei tiennyt.

Eli sille miehelle, ap on ulkopuolinen asiaan joten on miehen asia kertoa tai olla kertomatta.Se että ap meni sänkyyn varatun kanssa ei ole apn vika kun ei tiennyt asiasta ja näin ollen on ulkopuolinen siitäkin huolimatta että harrasti seksiä.
Itse olisin halunnut tietää keneltä tahansa että exvaimo jakoi koko kylälle.

Kerropas sen vaimolle.

Niin, sä olisit halunnut tietää. Kaikki ei.
Joten eiköhän tämä kannata jättää ihan vaan miehen ja naisensa väliseksi.

Minäkin haluaisin tietää jos itseäni petettäisiin. Toiset haluaa, toiset ei. Monesti täällä on pettämisketjuja/juttuja ja siinä on mielipiteitä puolesta ja vastaan kertoako vai ei, haluaako joku tietää vai ei. Ja kertoisin myös jos tietäisin jonkun pettävän jotain kenet tunnen.

• Tykkää
Reactions: Echo ja epek

Yhteistyössä