Kauhee olo.. menin sänkyyn miehen kanssa ja sain selville, että on varattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minäkin haluaisin tietää jos itseäni petettäisiin. Toiset haluaa, toiset ei. Monesti täällä on pettämisketjuja/juttuja ja siinä on mielipiteitä puolesta ja vastaan kertoako vai ei, haluaako joku tietää vai ei. Ja kertoisin myös jos tietäisin jonkun pettävän jotain kenet tunnen.

No toivottavasti me ei tunneta.. mikäli meinaan jos mieheni joskus vieraaseen haksahtaa.

No toivottavasti me ei tunneta.. mikäli meinaan jos mieheni joskus vieraaseen haksahtaa.

Riippuu ihan siitä miten itse suhtaudut pettämiseen. Joko et voi sietää pettämistä ja elämäsi ehkä romahtaisi tai sitten sinulle olisi se ja sama vaikka mies olisi pettänyt eikä elämäsi muuttuisi mitenkään. Viestejen perusteella tunnut hyväksyvän pettämisen eikä olisi väliä vaikka sitä tapahtuisi useammankin kerran.

kyllä haluaisin minäkin vaimona tietää.Kysymys ei kuitenkaan ole vaan siitä seksistä vieraan kanssa vaan siitä mitä mies antaa vaimonsa ymmärtää suhteen tilasta. Eli ts.esittää onnellista ja LUOTETTAVAA kumppania mutta sitten touhuukin jotain ihan muuta.Ärsyttää niin v.......usti tämä tapa joillakin ihmisillä,vai oonko oikeesti vaan niin tyhmä ja naiivi kun haluaisin uskoa rehellisyyteeen ja perinteiseen parisuhteeseen ????

Minä en ole menossa kertomaan sille naiselle mitään ja tuo mies otti minuun yhteyttä ja sanoi ettei hänkään aio kertoa. Mutta sanoi ettei voi unohtaa minua ja yötä mikä meillä oli, onhan se minullakin mielessä pyörinyt mutta..

En tiedä mitä tehdä, jatkaa yhteydenpitoa miehen kanssa vai ei.. Ensin viestit oli ihan viattomia ja kertoi, että ei ollut hänen tapaistaan ja paskasti teki niin minua kuin naistaankin kohtaan, mutta ei kuitenkaan kadu. Sitten alkoi pieni flirtti ja se yltyi vähän isommaksi flirtiksi..

Kauhean sekavat olot.. Väärin on sitä naista kohtaa tottakai! Eihän meistä tulisi koskaan mitään, niin erilaiset elämät, molemmat sitä mieltä oltiin. Enkä minä haluisikaan mitään suhdetta, mutta.. En vain saa mielestä..

ap

Hyi oksetus sun kanssa jos menet jatkamaan tuota vielä, kyllä se ainakin silloin tulee ennemmin tai myöhemmin ilmi. Nyt lopetat yhteydenpidon aivan kokonaan, sanot miehelle että loppuu tuo. Oli yö miten ihana tahansa, etköhän löydä jonkun toisen, VAPAAN miehen. Mitä helvettiä sinä tuosta saat, jos miehellä ei ole aikomustakaan edes erota.

Meinaatko, että jos vaimo ei tiedä tuosta pettämisestä, niin hänellä ei ole elämänkunnioitusta eikä halua elää???
Eli mielestäsi pettäminen on ookoo jos saa piiloteltua sitä?
Jesus mistä maankoloista teitä oikein ryömii ees ????

Jos miehen vaimo on itselle täysin tuntematon, olisi todella outoa lähteä kertoilemaan jotain että "anteeksi kauheasti mutta harrastin seksiä sun miehen kanssa, kun en tiennyt että se oli varattu ja nyt haluan kertoa sen sinulle, koska itsellä on niin paha morkkis"... En todellakaan tekisi tuollaista. Sen nyt vielä ymmärtää, että kertoisi tutulle, jos siis se nainen olisi oma tuttu, koska myöhemmin asian ilmi tuleminen voisi pilata välit - mutta jos itse ottaa asian esiin ja toinenkin tietää ettei ole voinut tietää miehen suhteesta, silloin ei ainakaan itse ole myöhemmin se "selän takana toimija".

Minä en ole menossa kertomaan sille naiselle mitään ja tuo mies otti minuun yhteyttä ja sanoi ettei hänkään aio kertoa. Mutta sanoi ettei voi unohtaa minua ja yötä mikä meillä oli, onhan se minullakin mielessä pyörinyt mutta..

En tiedä mitä tehdä, jatkaa yhteydenpitoa miehen kanssa vai ei.. Ensin viestit oli ihan viattomia ja kertoi, että ei ollut hänen tapaistaan ja paskasti teki niin minua kuin naistaankin kohtaan, mutta ei kuitenkaan kadu. Sitten alkoi pieni flirtti ja se yltyi vähän isommaksi flirtiksi..

Kauhean sekavat olot.. Väärin on sitä naista kohtaa tottakai! Eihän meistä tulisi koskaan mitään, niin erilaiset elämät, molemmat sitä mieltä oltiin. Enkä minä haluisikaan mitään suhdetta, mutta.. En vain saa mielestä..

ap

Unohda tuo mies.

Hyi oksetus sun kanssa jos menet jatkamaan tuota vielä, kyllä se ainakin silloin tulee ennemmin tai myöhemmin ilmi. Nyt lopetat yhteydenpidon aivan kokonaan, sanot miehelle että loppuu tuo. Oli yö miten ihana tahansa, etköhän löydä jonkun toisen, VAPAAN miehen. Mitä helvettiä sinä tuosta saat, jos miehellä ei ole aikomustakaan edes erota.

En mä saa mitään ja en haluakkaan. Se tässä outoa onkin..
Mies kyllä sanoi, että ottaa suhteen ongelmat naisen kanssa esille ja jos ei suhde parane eroavat. Mutta minulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, muutakuin että avasin kuulemma miehen silmät. En suhteeseen tämän kyseisen miehen kanssa lähde ja ne toistamiseen sänkyyn mene, ellei sitte sinkku ole.

Lohdullista tässä on kuitenki se, että heillä ei ole lapsia ja muutenkaan suhde niin "vakava" eivät asu yhdessä. Eihän se siltikään oikeuta toista pettämään tai tietenkään flirttailla viestien välityksellä.

ap

En mä saa mitään ja en haluakkaan. Se tässä outoa onkin..
Mies kyllä sanoi, että ottaa suhteen ongelmat naisen kanssa esille ja jos ei suhde parane eroavat. Mutta minulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, muutakuin että avasin kuulemma miehen silmät. En suhteeseen tämän kyseisen miehen kanssa lähde ja ne toistamiseen sänkyyn mene, ellei sitte sinkku ole.

Lohdullista tässä on kuitenki se, että heillä ei ole lapsia ja muutenkaan suhde niin "vakava" eivät asu yhdessä."

Sitten jätät miehen nyt siihen asti rauhaan, jos saavat vaikka asiansa selvitettyä naisen kanssa, sinä et nyt edesauta asiaa ainakaan yhtään enempää. "Lohdullista" ettei ole lapsia tai asu yhdessä, ei se todellakaan tarkoita etteikö suhde olisi silti vakava, ihmisiä on erinlaisia ja niin on suhteitakin. Eli on ihan ok pettää jos sinä seurustelisit jonkun kanssa koska sulla ei satu olemaan lapsia hänen kanssaan. Mieti kaikkea omalle kohdallesi.

Sitten jätät miehen nyt siihen asti rauhaan, jos saavat vaikka asiansa selvitettyä naisen kanssa, sinä et nyt edesauta asiaa ainakaan yhtään enempää. "Lohdullista" ettei ole lapsia tai asu yhdessä, ei se todellakaan tarkoita etteikö suhde olisi silti vakava, ihmisiä on erinlaisia ja niin on suhteitakin. Eli on ihan ok pettää jos sinä seurustelisit jonkun kanssa koska sulla ei satu olemaan lapsia hänen kanssaan. Mieti kaikkea omalle kohdallesi.

Olet oikeassa ja kyllä minäkin tiedän, että minun pitäisi jättää yhteydenpito.
Tottahan se on, että petetyksi tuleminen sattuu ja sitte siihen päälle vielä yhteydenpito joka on hyvin flirttailevaa ja vihjailevaa.

En tiedä, jotenkin vain oikeutin itseni tähän yhteydenpitoon, kun mies kertoi ettei suhteessa mene hyvin ja ilmeisesti eivät edes asu samalla paikkakunnalla. Ajattelin, että on suhde jo kuollut valmiiksi. Toki voihan mies sanoa minulle mitä vain haluaa, ei se tarkotia, että se totta on.
Kai tässä on taustalla myös oma tuore ero, ensimmäinen mies joka osoitti kiinnostusta minua kohtaan niin sen takia halusin jatkaa yhteydenpitoa.

Mutta jokatapauksessa, nyt se loppui. En laita miehelle viestiä ja jos hän minulle vielä laitaa niin kehotan selvittämään suhteensa suunnan ja katsotaan asiaa sitten uudestaan jos siltä näyttää.

ap

Olet oikeassa ja kyllä minäkin tiedän, että minun pitäisi jättää yhteydenpito.
Tottahan se on, että petetyksi tuleminen sattuu ja sitte siihen päälle vielä yhteydenpito joka on hyvin flirttailevaa ja vihjailevaa.

En tiedä, jotenkin vain oikeutin itseni tähän yhteydenpitoon, kun mies kertoi ettei suhteessa mene hyvin ja ilmeisesti eivät edes asu samalla paikkakunnalla. Ajattelin, että on suhde jo kuollut valmiiksi. Toki voihan mies sanoa minulle mitä vain haluaa, ei se tarkotia, että se totta on.
Kai tässä on taustalla myös oma tuore ero, ensimmäinen mies joka osoitti kiinnostusta minua kohtaan niin sen takia halusin jatkaa yhteydenpitoa.

Mutta jokatapauksessa, nyt se loppui. En laita miehelle viestiä ja jos hän minulle vielä laitaa niin kehotan selvittämään suhteensa suunnan ja katsotaan asiaa sitten uudestaan jos siltä näyttää.

ap

Hyvä niin jos päätät pysyä nyt erossa miehestä. Mä voin kuvitella että mies ehkä keksi tuon kaiken, jotta pettäminen ei kuulostaisi niin "pahalta", ja kinuaa lisää seksiä.

tottakai kunnon pelimies vetoaa naisen herkimpiin tuntoihin ooh se oli ihanaa jne, että PÄÄSIS TAAS ILMAISELLE PANOLLE!!

Kuulostan varmaan sinisilmäseltä, mutten usko miehen valehdelleen ainakaan suhteen sen hetkisestä tilanteesta. Ja otti kuitenkin päiviä tapahtuman jälkeen yhteyttä ja sanoi ettei saa mielestään. Sitä en tiedä oliko hairahdus herätys mihin suuntaan.

ap

Kuulostan varmaan sinisilmäseltä, mutten usko miehen valehdelleen ainakaan suhteen sen hetkisestä tilanteesta. Ja otti kuitenkin päiviä tapahtuman jälkeen yhteyttä ja sanoi ettei saa mielestään. Sitä en tiedä oliko hairahdus herätys mihin suuntaan.

ap
tottakai otti yhteyttä jos alkoi haluttamaan helppoa. Itse en olisi noin sinisilmäinen pettäjää kohtaan. :D

Miksi tämä ketjun sävy on sellainen, että suurin paheksunta kohdistuu ketjun aloittajaa kohtaan??? Jos ei kerran alunperin tiennyt miehen olevan varattu, niin ei kai häntä voi pitää pettämisen osapuolena? Ja jos on jo ehtinyt ihastua mieheen, niin minkä sille voi - inhimillistähän sekin on, joten on kai ihan ymmärrettävää, jos on ristiriitaisia fiiliksiä?

Mulle on käynyt niin, että eräs mies piiritti tosi pitkään (nähtiin silloin tällöin kun meillä oli yhteisiä ystäviä) ja olin tietysti tosi otettu. Jälkikäteen ajateltuna kaikki oli aika vaivihkaista, ei siis muiden edessä selvästi yrittänyt iskeä, mutta heti kun jäätiin kahden alkoi kohteliaisuuksien laukominen ja silmiin tuijottelu. Yksien bileiden jälkeen sitten päädyttiin sänkyyn ja kun kerroin tästä seuraavana päivänä eräälle kolmannelle osapuolelle, sain kuulla että tällä miehellä on vaimo ja lapsia kotona. Mies oli jo sopimassa seuraavaa tapaamista, kun laitoin viestiä että mitäs vaimo siitä tuumaa? Sen jälkeen en ole kuullut miehestä mitään. Säälittää ajatella vaimoa kotona pienten lasten kanssa kun mies juoksee opiskelijabileissä (oli yli kolmekymppisenä lähtenyt opiskelemaan yliopistolle).

Mulle on käynyt vähän saman suuntainen juttu.. Tavattiin miehen kanssa työpaikan ruokalassa ja siitä se lähti etenemään. Mies asui toisella paikkakunnalla ja kävi luonani viikonloppuja ja joskus oli yötä viikollakin, jos sattui olemaan meidän kaupungissa työkeikalla..
Yhtenä päivänä sitten tuli puhelu miehen puhelimesta ja vaimohan se siellä ihmetteli, että kuka saatana hänen miehelle seksiviestejä nakkoo... Ihan kamala, kamala tunne! Niillä oli sillon kaks alle kouluikäistä lasta. Se mies kyllä mestarillisesti pimitti perheensä multa ja minut perheeltään... melkein puoli vuotta!! Laitoin välit välittömästi poikki.. Miehellä oli pokkaa vielä jonkin ajan päästä ilmaantua mun ovelle tunnustamaan ikuista rakkauttaan (vaimo oli ottanut lapset ja häipynyt. En ollut ollut ainoa vieras nainen pyörityksessä...)

Miksi tämä ketjun sävy on sellainen, että suurin paheksunta kohdistuu ketjun aloittajaa kohtaan??? Jos ei kerran alunperin tiennyt miehen olevan varattu, niin ei kai häntä voi pitää pettämisen osapuolena? Ja jos on jo ehtinyt ihastua mieheen, niin minkä sille voi - inhimillistähän sekin on, joten on kai ihan ymmärrettävää, jos on ristiriitaisia fiiliksiä?
Siksi että sentoinen nainen on aina syypää siihen jos joku vieras mies pettää puolisoaan. Tiesi tai ei sen että mies on varattu mutta syypää on aina nainen ei se mies joka pettää.

Yhteistyössä