kauhee olo :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
ja siis henkisesti.. mun poika (2v) lähtee tänään VIIKOKS isille ja mä oon jo nyt kuolla ikävään :ashamed: mua ahdistaa ajatus viikosta ilman lasta,mitä mä muka osaan tehdä? :o

ex sano viikolla et tulee hakee pojan aikasintaan viideltä. mun täti perheineen on tulossa meidän mökille tänään viiden aikaan ja ne oli toivonu et näkis mun poikaa. laitoin sit exälle viestin et poika on valmis klo19 tuleen,niin ei käy. menee niiiiiin myöhäseks |O mä sanoin etten paljon pyydä, et en näe sitä viikkoon,niin ei se maailma kaadu jos se vasta seitsemältä menee kun se itsekin sano et aikasintaan viideltä. mutta ei. ja exän tuntien toi on silkkaa vittuilua.
mä en anna poikaa sille ennen kello seitsemää. piste.

*anteeks nyt heti aamusta tää valitus :ashamed: *

Täälläkin yks ikävöivä mamma. Mun pojat olleet isällänsä viikona, ja toinen pitäis viel olla yksin. Oon tosin käyny katsomassa poikia,mut ei se kuitenkaa oo sama asia ku et olisivat kotona..

Mä ajattelin tänään käydä jätkiä moikkaamassa, ku kuulemma ainaki esikolla on äitiä ikävä. Pojat tulee ens pe tai la kotiin, ja sit kyllä halitellaan ja paljon. No, meillä on varmaan muutenki vähä eri juttu, ku mun pojat on niin isoja ettei niitä oikein kotona ollessa tahdo näkyä ku ulkona viipottavat kaiken päivää..

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
ja siis henkisesti.. mun poika (2v) lähtee tänään VIIKOKS isille ja mä oon jo nyt kuolla ikävään :ashamed: mua ahdistaa ajatus viikosta ilman lasta,mitä mä muka osaan tehdä? :o

ex sano viikolla et tulee hakee pojan aikasintaan viideltä. mun täti perheineen on tulossa meidän mökille tänään viiden aikaan ja ne oli toivonu et näkis mun poikaa. laitoin sit exälle viestin et poika on valmis klo19 tuleen,niin ei käy. menee niiiiiin myöhäseks |O mä sanoin etten paljon pyydä, et en näe sitä viikkoon,niin ei se maailma kaadu jos se vasta seitsemältä menee kun se itsekin sano et aikasintaan viideltä. mutta ei. ja exän tuntien toi on silkkaa vittuilua.

Mitenkäs pitkään isä on ollut erossa pojastaan?

omasta vapaasta tahdostaan yli viikon. sillä olis ollu mahdollisuus kyllä nähdä sitä enemmänkin.
mä arvasin et joku kääntää mun ikävän niin et isä näkee vielä vähemmän :ashamed: mut mä hajoon silti tänne,koska minä en ole ollut pojastani viikonloppua pidempää aikaa erossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:

Mietin ihan samaa. Ja jos exältä tuo käytös on silkkaa vittuilua niin mitä omasi sitten on, jos et "anna poikaa sille ennen kello seitsemää"?

Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:

Mietin ihan samaa. Ja jos exältä tuo käytös on silkkaa vittuilua niin mitä omasi sitten on, jos et "anna poikaa sille ennen kello seitsemää"?

itse mietin kans ihan samaa... monesti täältä lukee kun ei tulla sovittuna aikana lasta hakemaan... nyt kun on sovittu aika niin itse syyllistyy siihen ajan siirtelyyn...

jos exä ei useista kyselyistä huolimatta osaa sanoa mitään tarkempaa aikaa kun AIKASINTAAN viideltä,niin musta mä voin luvata tädilleni et nähdään viiden-kuuden aikaan ja poika menee vasta sitten isälleen? se olis saanu pojan vaikka aamulla itelleen,mut ei osaa sanoo aikaa,niin ei kai mun tarvii kotona nyhjätä koko päivää ja odotella jos se sattuiskin tietää ajan yhtäkkiä??? mut heti ku kerron et on sovittua menoa,niin löytyy tarkka kellonaika koska se hakee pojan. ihan sama,paskaako mä teille tässä selitän.
olo on karmee ja jos siit haluu karmeemman niin kannattaa tulla kaksplussalle hakeen vertaistukee |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

omasta vapaasta tahdostaan yli viikon. sillä olis ollu mahdollisuus kyllä nähdä sitä enemmänkin.
mä arvasin et joku kääntää mun ikävän niin et isä näkee vielä vähemmän :ashamed: mut mä hajoon silti tänne,koska minä en ole ollut pojastani viikonloppua pidempää aikaa erossa.

En mä mitään väännä, mä vain kysyin! Anteeks, luulin, että tämä on keskustelua ja saa kysyä ja vastata. :ashamed:

Itselläni on 3v poika ja jos joutuisin olemaan viikon erossa tuosta, mahtaisin itkeä ikävästä. Enkä uskois että lapsellenikaan olisi hyväksi noin pitkä ero. Miksi pidätte noin pitkiä välejä? Sillehän sinä et voi mitään jos isä ei tapaa lastaan viikkoon mutta miksi viikon ero sinusta? Miksei 2-3 yötä?

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Itselläni on 3v poika ja jos joutuisin olemaan viikon erossa tuosta, mahtaisin itkeä ikävästä. Enkä uskois että lapsellenikaan olisi hyväksi noin pitkä ero. Miksi pidätte noin pitkiä välejä? Sillehän sinä et voi mitään jos isä ei tapaa lastaan viikkoon mutta miksi viikon ero sinusta? Miksei 2-3 yötä?

huoltajuussopimuksessa lukee että lapsi on isällään kaksi viikkoa isän kesälomalla. mä itekin ehdotin et jos pätkittäs se lyhyempii jaksoihi,mut ei käyny (yllättäen sekään...)
onneks lohduttaa et lapsen isä asuu tossa ihan lähellä,et jos pojalle iskee yletön ikävä,niin se pääsee nopeesti kotiin.

huomaan vaan et ite pelottaa ajatus mennä esim.kauppaan jos törmäänki siel poikaan isänsä kans,niin alan itkee ja tulee ihan kamala olo kun joudun lähtee sieltä ilman poikaa.. :ashamed:

No jos lähellä asuu niin sitten vain alat rentoutumaan etkä mieti tulevaa ikävää! =) Keskity nyt itseesi ja keräämään voimia. Haet leffan ja pullon hyvää (ja ehkä jopa kallistakin) viiniä, teet kasvohoidon sun muut tarpeelliset asiat oman hyvinvointisi edistämiseksi. Kun olet hoitanut itsesi ja nukkunut yön hyvin, alkaa huomenna jo ikävä hiukan helpottamaan ja ehkäpä osaat lähteäkin johonkin ystäviesi kanssa. Älä anna negatiivisille tunteille valtaa vaan etsi niitä positiivisia asioita, huomaat sitten miten se tekee hyvää kun olet itse levännyt ja lapsesi tulee takaisin kotiin!

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
No jos lähellä asuu niin sitten vain alat rentoutumaan etkä mieti tulevaa ikävää! =) Keskity nyt itseesi ja keräämään voimia. Haet leffan ja pullon hyvää (ja ehkä jopa kallistakin) viiniä, teet kasvohoidon sun muut tarpeelliset asiat oman hyvinvointisi edistämiseksi. Kun olet hoitanut itsesi ja nukkunut yön hyvin, alkaa huomenna jo ikävä hiukan helpottamaan ja ehkäpä osaat lähteäkin johonkin ystäviesi kanssa. Älä anna negatiivisille tunteille valtaa vaan etsi niitä positiivisia asioita, huomaat sitten miten se tekee hyvää kun olet itse levännyt ja lapsesi tulee takaisin kotiin!

kiitos :hug:
näin teen :)

ja faktahan on se,että poika pärjää varmana paremmin kun äitinsä :whistle: ;)
ja oon ihan oikeesti onnellinen että se saa viettää isin kanssa piiitkän aikaa ja isikin poikansa kanssa. epäilen kyllä että poika tulee maitojunalla kotiin jo alta viikon kun lapsiperheen arki lävähtää isin naamalle :ashamed: toivotaan et näin ei oo. :)

Yhteistyössä