Kauhee vietti baariin ja bailaamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Mikähän muakin vaivaa. Siis mä voisin olla vaikka joka viikonloppu menossa baariin, tanssiman, bilettää tms...Oon naimisissa eikä suhteessa oo mitään vikaa, ei lapsia. Mut siis silti mua himottas lähtee tonne kylille. Mä en vaan jaksa nyhvätä kotona.

Jotkut on jo kommentoinu mun keverille, että kun mä oon menossa niin paljon ja just sen takia, kun oon naimisissa jne...niin nyt on sit ollu "pakko" rajottaa. Ja siis ihan kiltisti oon, en vikittele vieraita tms...tykkään vaan käydä juhlii kavereitten kanssa. Enkä todellakaan oo ees joka viikonloppu, vaikka mieli tekis.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Sulla on vain joku menovaihe päällä. :D

Ei tunnu vaan loppuvan. Oon kyl ollu aina aika kova menemään. Joskus sit on hiljasempaa mut nyt on taas ollu yli puoli vuotta tätä kauheeta menoo. Onkohan tää nyt sit jo 3-kympin kriisiä??

Mies ei paljoo mun menoista sano. Joskus ehkä vihjaa, että voishan tuota vähemmänkin käydä. Aina mä häneltä kysynkin, että haittaako jos meen. Ja jos haittaa jään kotiin.
Mut siis nyt täs mietin, että oikeestiko mä jään kotiin sen takia, ettei kylillä ihmiset alkais puhuu. Jee, nää on näitä pienen kylän ihanuuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mikähän mulla on kun ei enää meinaa millään kiinnostaa :o

Sama =) Lähinnä ihanaa kun voi ihan vaan olla lähtemättä ilma mitään sen kummempia selityksiä kellekään...kun on tarpeeks vanha niin vois vaan sanoa ettei huvita =)