ärsyttävää yleistystä! Olen itse hoikka, lihaksikas ja aktiiviurheilija (entinen sm-tason kilpaurheilija) ns. normaalisti. Jokaisessa raskaudessa olen kärsinyt todella pahasta raskauspahoinvinnista johon ainoa hoito on ollut se että syön jotain terveellistä puolen tunnin välein. Heti jos syömätauko venyy niin tulee lentolaatta - ja vielä monta kertaa. Tämä takia, eli siis puolen tunnin pakkosyömisen takia, jokainen raskaus on tuonut 30kg painoa lisää koska pahoinvointi on kestänyt melkein 6kk. Jokainen voi päätellä että puolessa vuodessa ahtamalla puolen tunnin välein ruokaa paino nousee - mutta siihen on syy! Pahoinvointilääkkeitä en ole pyynnöstä huolimatta saanut ja lääkärikin on sanonut että ahda mieluummin ruokaa kuin että makaat pää pöntössä puoli vuotta.
Nyt sitten minua aina katsotaan vinoon ja ihmetellään painonnousuani, leimataan laiskaksi läskiksi. Jokainen joka tulee minua läskiksi haukkumaan varmaan ottaa sitten sen haasteen vastaan että kun olen lapseni synnyttänyt, haastan joka moralisoijan juoksemaan kanssani kokomarathonin ja nostamaan salilla jalkakyykystä 150kg. Kas kun olen niin laiska ja saamaton LÄSKI.