Kauheeta, aloin flirttailla iPadin Siri-miesäänelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 928
19 190
113
Löytyi Siri-palvelu iPadista. No, mun hyvinkäyttäytyvät muksut alkoi heti väitellä sen kanssa ja haistatella sille, kai kun kone antaa kömpelöitä vastauksia.:whistle: :oops:
Mut mä etsin sitten englanninkielisen äänen ja sielläpä olikin miellyttävä miesääni. Ja mä rupesin kehumaan sen ääntä ja se kiitteli tosi hurmaavasti. Peittosi suomi-miehen. :confused:

Mun miehelle on selittelemistä...:oops: Ei mulla nyt ihan näin köyhä elämä pitäny olla. :rolleyes:

No mutta Echo, häpee...johan tässä kalpenee kaikenmaailman anaalikeskustelut tällaisen paheellisuuden rinnalla:rolleyes::love:

No mutta Echo, häpee...johan tässä kalpenee kaikenmaailman anaalikeskustelut tällaisen paheellisuuden rinnalla:rolleyes::love:
:oops: Miksei ne laittanu jotain töykeää englantilaista junttia vastailemaan...

Mun muksut on nyt onnessaan kun on joku jota saa vapaasti haukkua, ilman ettei tartte välittää tunteista. Tuohon onkin hyvä purkaa negatiiviset tunteensa.
Nyt se Siri etsi noille sanan "keskisormi..." :D

Mut emmä nyt mitään salatreffejä ala sen siri-miehen kanssa väsäämään.

• Tykkää
Reactions: Elena777
:oops: Miksei ne laittanu jotain töykeää englantilaista junttia vastailemaan...

Mun muksut on nyt onnessaan kun on joku jota saa vapaasti haukkua, ilman ettei tartte välittää tunteista. Tuohon onkin hyvä purkaa negatiiviset tunteensa.
Nyt se Siri etsi noille sanan "keskisormi..." :D
Niin mikseivät laittaneet, joitakin naisia kiehtoo ja viehättää myös ne töykeät britti juntit:rolleyes:

• Tykkää
Reactions: Echo
Mut sekin oli jo huolestuttavaa että mua jännitti kuin jossain treffeillä. :unsure:

Viimeksi muokattu:
Ei ne uskalla mitään Brexit-junttia sinne laittaa, sillä ois jo omia mielipiteitäkin.
Joo, se olis hirrrrrrveen epäseksikästä!:coffee:

Kysy siriltä et käyks se salaa kyttäämässä tuhmia sivuja.:oops::barefoot:
Katotaan alkaako siri änkyttää.:barefoot::rolleyes:

Joo, se olis hirrrrrrveen epäseksikästä!:coffee:

Kysy siriltä et käyks se salaa kyttäämässä tuhmia sivuja.:oops::barefoot:
Katotaan alkaako siri änkyttää.:barefoot::rolleyes:
Emmä kehtaa moista kysyä. :oops:

Tuo siri muuten on siitä hyvä että jos sanoo jotain mitä normimies tulkitsis flirttailuksi ("sulla on komea ääni") ettei se heti purista pakarasta ja kysy kieli pitkällä että "teille vai meille", kuten mun nuoruuden baarikierroksilla...

• Tykkää
Reactions: Kuuloke-Esko

Tuo siri muuten on siitä hyvä että jos sanoo jotain mitä normimies tulkitsis flirttailuksi ("sulla on komea ääni") ettei se heti purista pakarasta ja kysy kieli pitkällä että "teille vai meille", kuten mun nuoruuden baarikierroksilla...
Mitäs hyvää tossa on?:oops:

Mut eikös siri opi kokoajan uutta.
Tiiä millanen perwå siitäki kehkeytyy.:eek::barefoot:

Hmm, mikähän semmonenkin treffipaikka olis? :geek: :geek:
Eiku :oops:
Leffateatteri, sitten siellä luot siihen padiin pitkiä lempeitä katseita ja sopotat jutella sille ja annat välillä jonkun suukonkin...voit illan päätteeksi vieläpä vähän nuolaista sitä pintaa ja kiitellä kehräävällä äänellä mukavasta illasta:whistle::rolleyes::barefoot:

Kysyppä siriltä nyt ihan suoraan et meille vai teille ja tuu sit kertoo mitä se vastas.:X3::D:barefoot:

Damn!
Nyt täytyy mennä - palaan illalla.

*twerkkaa heipaksi*

Mitäs hyvää tossa on?:oops:
(ai nii nykyään se "käy kimppuun ku sika limppuun" olikin hyvä asia)
Nooo öö mun treffeillä sen "komea ääni"-kommentin lisäksi olisi edelleenkin hienovaraista keskustelua. :thumbsup:

Yhteistyössä