Kauheeta kun en keksi mitään järkevää syytä miksi haluan just sen paikan jota haen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä sen oikeesti haluan, koska haluan tehdä kyseisen alan töitä. Varmasti on hyvä työpaikka, mutta en oikein tiedä kyseisestä firmasta mitään eikä nettisivuiltakin löytyi hyvin suppeasti tietoa.

Mä laitoin että olin kuullut hyvää ko. firmasta ja viihdyn paikkakunnalla (tai mielelläni työskentelisin kyseisellä paikkakunnalla) ja olen löytänyt oman alani... Ja kyseessä oleva paikka on kuin luotu minulle.

Juu =) Aloitan pian. Lisäks korosta niitä taitoja mitä sulla on mitä työhön vaaditaan =)

Onnea työpaikasta :)

No siinä taitopuolessa ei ole mitään ongelmaa, toi alku vaan tökkii. Jossakin esimerkeissä käsketään kertomaan kuka on, esittelemään itseään ja toisissa taas käsketään kertomaan heti vain miksi haluaa kyseiseen työhön/on kiinnostunut työstä ja mitä ominaisuuksia on että olisi sopiva siihen. En tiedä mitä lähtisin kirjoittamaan ja miten päin.

[QUOTE="a p";22295224]Onnea työpaikasta :)

No siinä taitopuolessa ei ole mitään ongelmaa, toi alku vaan tökkii. Jossakin esimerkeissä käsketään kertomaan kuka on, esittelemään itseään ja toisissa taas käsketään kertomaan heti vain miksi haluaa kyseiseen työhön/on kiinnostunut työstä ja mitä ominaisuuksia on että olisi sopiva siihen. En tiedä mitä lähtisin kirjoittamaan ja miten päin.[/QUOTE]

Kiitos! Pitää sen verran sanoa että mä olin aina aikasemmin alottanu just tolla esittelytekstillä eikä ollu tulosta. Nyt kun alotin sen niin että näin molin sivuilla ilmoituksen ja kiinnostuin siitä koska.... ja sitte kerroin kuulleeni hyvää ko. firmasta ja kerroin miksi just minä olisin siihen sopiva ja miksi sen paikan haluan niin jopas sainkin ko. paikan :)

Kiitos! Pitää sen verran sanoa että mä olin aina aikasemmin alottanu just tolla esittelytekstillä eikä ollu tulosta. Nyt kun alotin sen niin että näin molin sivuilla ilmoituksen ja kiinnostuin siitä koska.... ja sitte kerroin kuulleeni hyvää ko. firmasta ja kerroin miksi just minä olisin siihen sopiva ja miksi sen paikan haluan niin jopas sainkin ko. paikan :)

Okei, no sen linjan olinkin ajatellut ottaa, näkyyhän alussa jo nimi + muut tiedot ja CV:stä ikä yms.

Vähän on ongelmana, etten ole koskaan kuullut mitään kyseisestä yrityksestä ja tosiaan nettisivut suppeat yms. Toki tiedän mitä työhön kuuluu, mutta en usko tämän työn eroavan mitenkään muista tekemistäni saman alan töistä joten siksi on vähän vaikeaa keksiä erityisiä syitä miksi juuri tämä paikka kiinnostaa.

Yhteistyössä