Kauheimpia kuulemiani fantasioita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inhottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Inhottaa

Vieras
Tuossa alla oli tuo raiskausfantasia ja mieleeni tuli siitä, kun joskus vuosi sitten huvittelin textarin chatissa ajan kuluksi. Latoin kysymyksen, että mikä on salaisin fantasiasi ja vastauksia tuli hyvin paljon, kuten voi arvata, miehiltä melkein kaikki (koska olen nainen).

En tiedä vieläkään olivatko kaikki ihan tosissaan, mutta ihmettelen ja tavallaan inhottaa, että yllättävän moni mies tuntui haaveilevan ja osalla oli ihan pakottava tarve kokea naisen raiskaaminen. Sattuiko sitten vaan kaikki "hullut" just vastaamaan vai onko niin että ihan "tavallisetkin" miehet niin useat himoitsevat sellaista asiaa. Tuli juttuja tyyliin: haluaisin väkisten työntyä väkivalloin naisen kuivaan pilluun tai että haluaisin lenkkipolulla tai metsässä raiskata jonkun naisen. Niitä lukiessa tuli aika kalsea olo.

Mutta kamalimmat olivat sellaiset (lukuisat nekin..) jutut, että haluaisin harrastaa seksiä tyttäreni 12-vuotiaan ystävän kanssa (siis joku 40v mies) tai haluaisin naida omaa pientä tytärtäni tai naapurin tyttöä jne. Puistattavia! Mutta onhan selvää, että näitä tällaisia ihmisiä tosissaan on olemassa, koska raiskauksia ja pedofiliaa saa lukea jatkuvasti.

Ihme "seuran" sina niissa epamaaraisissa chateissa valitset (olemalla moisilla saiteilla)!

Sattunut juuri yheiskunnan limanuljaskat, piilo(?)vaaralliset pervot sinne "keskustelemaan" kanssasi.

En todellakaan usko etta ns normaali mies tuollaisesta haaveilisi.

Kyllä raiskausfantasiat ovat yleisiä, niin naisilla kuin miehilläkin. Itseäkin kiihottaa ajatus ottaa nainen väkisin, tosin vain sellainen nainen joka tästä nauttii. Jotain täntapaista on tullut kokeiltuakin, ja täytyy sanoa että useimmat koekaniineista ovat tykänneet.

Miksi ajatus vanhasta äijästä teinitytön kanssa ahdistaa? Mitä oikein pelkäät?
Entisaikaan teinivaimous oli yleistä. Naista pidettiin valmiina seksiin heti sukukypsäksi tultuaan.

Osaa ne nykyajan pikkulutkatkin oikeita kiimapesiä olla. Salaa kärttämässä kyrpää, varsinkin tuntemattomilta vanhemmilta miehiltä.

... usein että mut otetaan melkeen väkisin. Tai siis mä nautin todella ronskeista otteista, vedetään mun pitkästä tukasta alas selkää pitkin kun ratsastan, läpsytellään pakaroille, purraan kaulaa, takaapäin juuria myöten sisään jne. Tietenkin siis vaadin kumppanilta muutoin kunnioitusta ja hellyyttä tämän lisäksi. Kun seuraavana päivänä kaula tai joku muu paikka on kipeä, se saa mut vaan kiihottumaan lisää. Toista se oli ennen, nyt ei enää pikkulirkuttelut tunnu missään. Ja mun toteutumaton fantasiani on tulla sidotuks hammaslääkärin penkkiin silmätkin sidottuna niin etten tiedä mitä mulle tehdään. En ole vielä törmänny sellaseen hammaslääkäriin ;). Ajatus kiihottaa kummasti...

Hmp. Et halua, että sinut otetaan melkein väkisin. Haluat että sinut oetaan rajusti ja dominoivasti, itse haluat alistua, siis itse haluat!. ISO ERO, haluat itse alistua, väkisinottamisessa ei toiselta osapuolelta kysytä haluaako hän tulla alistetuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja panom:
Kyllä raiskausfantasiat ovat yleisiä, niin naisilla kuin miehilläkin. Itseäkin kiihottaa ajatus ottaa nainen väkisin, tosin vain sellainen nainen joka tästä nauttii. Jotain täntapaista on tullut kokeiltuakin, ja täytyy sanoa että useimmat koekaniineista ovat tykänneet

No kivat sulle sitten.

Minun fantasioissani ei ole raiskatuksi tulemista.

Raiskauksella tarkoitetaan kylläkin sitä, että pannaan toista TÄYSIN VASTOIN RAISKATTAVAN TAHTOA! Eli rajut otteet ja dominointi ovat ihan eri juttu. Raiskauksessa on kyse henkisestä ylivallasta, jossa tarkoitus on SATUTTAA toista ihmistä. Jos todella haaveilette raiskattavaksi tulemisesta, niin menkää tuonne pusikkoihin ja puistoihin kävelemään. Saatte varmasti mitä tilaatte. Ehkä jopa jonkun aseen kanssa höystettynä. Vähän lisäjännitystä tuhmille tytöille!

Vittu mitä idiootteja!