kauhein äitienpäivä ikinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen äti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen äti

Vieras
Meille tuli miehen kanssa sanomista tänään.
Oltiin menossa mummolaan ja mies sanoi että kierretään yhden kylän kautta. Sanoin ettei se ole edes ohikulku matkalla. Sieltä piti hakea eräs mummolaan, vaikka hän olisi päässyt muutenkin.Olin vastaan. Tästä tuskastuneena mies alkoi huutaa minulle. Autossa sanoin, että voi jäädä mummolaan katsomaan illan jääkiekkoa, koska kyydillä pääsisi pois. Etten halua häntä nyt nähdä, kun huutaa. Sanoi vaan että hyvää itienpäivä minulle. Mies siihen sanoi, että hyvää äitienpäivää sinullekin, mitä jos lähdenkin kokonaan. Tarkoitti selvästi eroa. Oltiin hiljaa ja koukkasin kylään hakemaan tämän tyypin.
sen jälkeen mies on ollut kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Mutta itse en voi unohtaa hänen sanomistaan. Selvästi uhkaili erolla. haluaako hän erota. Tämä ei ole eka kerta, joten hän varmaankin eroa ajattelee. Mummolassa kysyttiin tuleeko vauvaa meille. Mies siihen ettei pyhä henki ole toiminut vielä. Meillä ei ole ollut yli kuukauteen seksiä, mutta ei sitä tarvitsisi kaikille kailottaa. Minulla on paha mieli, enkä tiedä miten jatkaa. Itkettää.

Tämän viikonlopun aikana on tällä palstalla ollut huomattavissa 'ero-buumi'. En ole koskaan ennen kuin nyt lukenut täällä niin monista eroista yhtäaikaa kuin näinä viime päivinä. :/

Kannattaisi varmaan sanoa sille miehelle, etta jos han eroa miettii,kannaaisi siita keskustella asiallisesti, hakea apua jos silta tuntuu jne, mutta ei kayttaa sita minaan kiristyskeinona, tai riitelykeinona.

Jos miehesi miettii eroa, on sinulla oikeus siita tietaa, ja jos vain kiristaa sinua, rikkovat tuollaiset puheet suhdetta ja sinua.

Yhteistyössä