Anopin mielestä olen ilkeä:( (äitienpäivä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Keskustelin miehen kanssa parisen viikkoa sitten äitienpäivästä. Sanoin selvästi että haluan viettää aikaa lasten kanssa enkä lähde mihinkään anoppilaan. Appivanhemmat ja äiti ovat tervetuleita meille kahville.

Toissa päivänä mies puhui äitinsä kanssa ja sanoi kun on kuitenkin pitkä yövuoroputki niin hän tulee yksin käymään anoppilassa. Anopin kanssa minulla on ollut alusta alkaen huonot välit.

Olen "suunnittelut" huomisen päivän että pidän hauskaa lasten kanssa ja tehdään kaikenlaista(esim. seinille ja lattiaan piirtääminen, voidaan olla koko päivä yöasuissa).

No, tänään aamulla kahdeksan maissa soi puhelin (oltiin vielä nukkumassa). Anoppi rupesi haukkumaan minua ja sanoi että pilaan hänen äitienpäivää, koska en päästä lapsia heille. Vastasin vaan että olette tervetuleet meille kahville, mutta emme lähde mihinkään.

Vastaukseksi sain että Se on äitienpäivää ja mummolla on oikeus ottaa lapsenlapsia koko päiväksi heille. Sanoin vaan hyvää päivänjatkoa ja lopetin puhelun.

Eikö minulla ole mitään oikeuksia viettää tämän päivän lasten kanssa hauskaa pitäen? Miksi täytyy juosta appivanhempien ja omien vanhempien luona?

Jos omaa äitini suostui tulla meille kahville miksi ei anoppi voi tehdä samoin? Tiedän että molemmat ovat erilaisia. Mutta heidänkin täytyy ymmärtää että haluaan viettää aikaa lasten kanssa.

Me ollaan aina käyty sekä anoppilassa, että mun anhempien luona äitienpäivänä.
Mun mielestä kuulostat tosi oudolta, mutta osaan kuvitella, että mun naapuri tekis myös just noin.
Äitejä kuuluu mennä katsomaan äitienpäivänä, ei miniöitä.

En tietty tiedä kaikkia faktoja mut mä kyl ymmärrän sun anopin kannan... Se haluaa varmasti nähdä oman lapsensa (jolloin lapsi käy viemässä lahjan eikä toisin päin tule sitä hakemaan) ja meillä se on ainakin ollut aina luonnollista että kierrämme mun ja miehen vanhemmat. Ei tulis mieleenkään pyytää niitä meille käymään et ne sais kortin ja kukkasia :o Mut tässäkin asiassa kukin tyylillään! Ei se anopilla käynti varmasti montaa tuntia teidän päivästä syö joten voitte hyvin olla muun ajan lasten kanssa... :)

Samasta aiheesta oli kinaa amulla täälläkin, mutta minä vietä omien lasteni kanssa äitienpäivän omassa kotonani!!
Minä olen lasteni äiti. Minä juhlin lasteni kanssa minun äitienpäivää.
Ukko menee äitinsä luo jos menee (näillä näkymin ei ole menossa, tuon riidan takia).

(hitsit että kuulostan itsekkäältä)

Kyllä on oikeus viettää äitienpäivää ihan oman perheen kesken. Olethan ITSEKKIN äiti. Ei mielestäni kivaa, kun ainakin meidän oletetaan aina ja joka ainoo juhlapyhä juoksevan ties missä kahvilla ja syömässä jne. Me ainakin ollaan ihan oman poppoon kesken huominen :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:49 pelottava pontso kirjoitti:
Samasta aiheesta oli kinaa amulla täälläkin, mutta minä vietä omien lasteni kanssa äitienpäivän omassa kotonani!!
Ukko menee äitinsä luo jos menee (näillä näkymin ei ole menossa, tuon riidan takia).

Ethän suutu miehellesi tai anopillesi, jos anoppi haluaa tehdä samoin!?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:44 vieras kirjoitti:
Me ollaan aina käyty sekä anoppilassa, että mun anhempien luona äitienpäivänä.
Mun mielestä kuulostat tosi oudolta, mutta osaan kuvitella, että mun naapuri tekis myös just noin.
Äitejä kuuluu mennä katsomaan äitienpäivänä, ei miniöitä.

Ei kiinnosta mennä anoppilaan kun aina jokaisesta asiasta haukuttaan katsomatta paikkaa ja ympärillä olevia. Mies toki voi ottaa pari lasta mukaan, mutta kun hekin jo väsyivät siihen että mummi haukkuu äitiä melkein heti kun avaa ovea.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:55 Tiedän sinusta melkein kaiken kirjoitti:
\

Tietenkään en suutu jos ukko päättääkin mennä äitinsä luo huomenna! Onhan hän äitinsä lapsi!! Minä en ole ukkoni äiti (luojan kiitos!!) joten ei hänen tartteis ees olla täällä!
Mutta hääkin riiteli äitinsä kanssa aamulla niin oli itse sitä mieltä ettei mene (koko perhe kun ei ole sinne tervetuleita, vain ukon bio oma lapsi)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 22:12 pelottava pontso kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:55 Tiedän sinusta melkein kaiken kirjoitti:
\

Tietenkään en suutu jos ukko päättääkin mennä äitinsä luo huomenna! Onhan hän äitinsä lapsi!! Minä en ole ukkoni äiti (luojan kiitos!!) joten ei hänen tartteis ees olla täällä!
Mutta hääkin riiteli äitinsä kanssa aamulla niin oli itse sitä mieltä ettei mene (koko perhe kun ei ole sinne tervetuleita, vain ukon bio oma lapsi)
Ihana mies sulla, kun on lojaali sulle ennemmin kuin äidilleen! Ja niinhän sen pitääkin olla! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 22:15 Tiedän sinusta melkein kaiken kirjoitti:
Ihana mies sulla, kun on lojaali sulle ennemmin kuin äidilleen! Ja niinhän sen pitääkin olla! =)

Mies on lojaali vaimolle ja anoppi huutaa sulle "poikani on kahleissa".

Minunkin mies on lojaali mulle. Onneksi. =)

Yhteistyössä