Kauhein nimi minkä tiedätte- ketju yms

Joni Makkuusäkki

Aktiivinen jäsen
30.09.2006
1 908
0
36
olenko tiukkis, kun mielestäni tuollaiset on aika lapsellisia siinä mielessä, että voivat loukata jotakuta. Jonkin ihmisen lapsella saattaa olla juurikin se haukuttu Hjördis nimenä ja ok, vaikka minäkin joskus nauran Hesarin kastettujen nimille, joku voi silti loukkaantua jostain rankasta kommentista.
Eikä vain tämä, mutta mielipiteitä on monia.

Samaa oon mieltä. Ihan itsekseen voi nauraa vaikka kenelle ja vaikka mitä mutta julkisesti mollaaminen on keskenkasvuisten hommaa. Ei mitään "mielipiteitähän nämä vaan" -juttuja vaan ihan hölmöä minun mielestäni.

No juu. Fiksummat osaavat olla ääneen (tai kirjoittaen) moisista huomauttelematta. Tuskin kukaan ehdoin tahdoin antaa lapselleen nimeä, jota pitää hirveänä :)

Alkuperäinen kirjoittaja jontsu79:
Arvostellaanhan täällä muutenkin ihmisiä kuin pelkkiä nimiä!Iisimmistä päästä tää nimi juttu on..

Sitä laitoinkin,että ei avin nimien arvostelu vaan muutenkin. Kaikenlaisia pitäisi tähänkin hiekkalaatikkoon mahtua, miksi siis arvostelemaan toista ihnmistä joka tekee tavallaan toisin kuin minä itse?

Totta toinen puoli. Mutta kyllä jossain vastaavassa ketjussa minunkin lapseni nimeä haukuttiin, että ku on niin muotinimiki että hyi :o En oo tiennykään :D Ehkä nyt voi olla, mutta ei 3v sitten ollu. En mä siitä silti mitään hernettä nenään vetäny. Toisaalta sellanen haukkuminen "oot idiootti äiti ku annat tuollasen nimen lapselle" ei ehkä oo kauheen fiksua, mutta mielipiteille muuten ei voi mitään. Toinen tykkää Yrjöstä ja toinen Siiristä, kolmas Seposta ja neljäs Eetusta.

Sinällään ei ole kai paha jos sanoo esim. nimen mistä ei pidä, mutta sitä en ymmärrä että aletaan yökkimään ja suurinpiirtein oksentelemaan vaikkapa siitä samaisesta nimestä.
Jotain käytöstapoja olisi hyvä omata, netissäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Sinällään ei ole kai paha jos sanoo esim. nimen mistä ei pidä, mutta sitä en ymmärrä että aletaan yökkimään ja suurinpiirtein oksentelemaan vaikkapa siitä samaisesta nimestä.

Se oli HUUMORILLA laitettu se yökkiminen.. tää taitaa olla joku tiukkapipojen oma ketju. Herranjestas,lukekaa noi seuraavat 1000 sivua et mitä kaikkea tääl kirjoitellaan!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja jontsu79:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

Se oli HUUMORILLA laitettu se yökkiminen.. tää taitaa olla joku tiukkapipojen oma ketju. Herranjestas,lukekaa noi seuraavat 1000 sivua et mitä kaikkea tääl kirjoitellaan!!!!!!!!!!

En nyt mitenkään kohdistanut juuri sinuun kommenttiani, en koko nimi-ketjua lukenut ennen tähän ketjuun vastaamista.

Olen tiukkapipo tai en niin en ymmärrä mitä hienoa on yökkiä toisten nimille, huumorilla tai ei? Asiallisesti voi sanoa kun jostakin ei pidä.

Siinä on kiva sitten jos palstalla tutustuu vaikka paremmin toiseen äitiin ja kuulee hänen tai hänen lastensa nimet joka sattuis olemaan just sellanen jonka itse on kirjottanu yökkimisketjuun ja :x hymiön kera, niin kiwa :whistle: Vaikkei se mitään henkilökohtaista ole mutta ei se musta kivaakaan olis jos tuolleen sattuis käymään :whistle:

Täällä on hirveän paljon ketjuja, joiden otsikko on jotakuinkin "mitä ajattelette ihmisestä, joka..". Noissa ruoditaan aina ihmisten erilaisia toimintatapoja aika rankallakin kädellä. Aika vistoa minusta!
Tuossa joku osuvasti sanoikin, että kaikenlaisten pitää tälle hiekkalaatikolle mahtua. Ja on nuo kauhein nimi-kyselytkin aika kyseenalaisia.

Yhteistyössä