kauhistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bored
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bored

Vieras
kun voi ihmisellä olla niin tylsää, tää on varmaan niin podettu aihe, mutta mitä te teette kun teillä on tylsää?

istun koneella ja syön, telkkari pauhaa vieressä eikä tee yhtään mieli mennä nukkumaan. oi voi...

Mulla kans tylsää. Kävin yhdellä toisella keskustelupalstalla ja sen jälkeen alkoi jo ihan suututtaakin... Nyt voisin heittää tähän vaikka jonkin mukahauskan hymiön...

Noin
p020.gif

Mä täällä fiilistelen hyvää musaa...Ehkä voisin sivusilmällä katsella kohta alkavaa Rysän päällä-ohjelmaa... B) Niin ja äsken just kestovärjäsin mun kulmakarvat,unohdin sitten sen värin melkeen puoleks tunniks.Tekevälle sattuu! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
Mä täällä fiilistelen hyvää musaa...Ehkä voisin sivusilmällä katsella kohta alkavaa Rysän päällä-ohjelmaa... B) Niin ja äsken just kestovärjäsin mun kulmakarvat,unohdin sitten sen värin melkeen puoleks tunniks.Tekevälle sattuu! :D

uuuh :D tuliko tuimat kulmat?

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:

Tulihan niistä joo...Tarkoituskin oli että tummat saa tulla,mutta ei kyllä ehkä näin tummat.Sain kyllä niistä ihan hyvin tota väriä veks tollasella aika tujulla kasvovedellä! =)

hehe senkus, meille vaan kaikki! :D mä värjäsin tässä jokuaika sitten mun ripset, mutta eipä huomaa mitään näkyvää eroa! en sit tiedä teinkö jotaín väärin.. kummallisia juttuja noi kotivärjäyssysteemit.

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:

Tulihan niistä joo...Tarkoituskin oli että tummat saa tulla,mutta ei kyllä ehkä näin tummat.Sain kyllä niistä ihan hyvin tota väriä veks tollasella aika tujulla kasvovedellä! =)

helposti tulee tuimat :D Mut on se niin kätevä :saint:

Tyttö kuin taivas: Mua haittaisi, en jaksaisi vieraita tähän aikaan yöstä :D Ja oikeasti mua harvoin mikään vituttaa, mutta nyt niin tekee tämä palsta. Ei sen kirjoittajat vaan sen toiminta. En pääse tekemään uusia avauksia, en lainaamaan muiden tekstiä...vidun tissiviikarit |O Tää tökkiminen olisi kyllä hyvä jättää viimeiseksi täkkimiseksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tyttö kuin taivas: Mua haittaisi, en jaksaisi vieraita tähän aikaan yöstä :D Ja oikeasti mua harvoin mikään vituttaa, mutta nyt niin tekee tämä palsta. Ei sen kirjoittajat vaan sen toiminta. En pääse tekemään uusia avauksia, en lainaamaan muiden tekstiä...vidun tissiviikarit |O Tää tökkiminen olisi kyllä hyvä jättää viimeiseksi täkkimiseksi =)

Mulla ei haittaa nyt sen takia kun oon alkoa maistellut :whistle: ;)

Mutta jos ihan ilman päänsekoittajaa olisin, niin kyllä jättäisin oven ulkopuolella.. No kyllä mie sohvalle ottaisin nukkamaan =)

Tää on kyllä mennyt sekaisin, lainaaminen on välillä vaikeaa, samoin kuin uusien aloituksien aloittaminen :|

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Mulla ei haittaa nyt sen takia kun oon alkoa maistellut :whistle: ;)

Mutta jos ihan ilman päänsekoittajaa olisin, niin kyllä jättäisin oven ulkopuolella.. No kyllä mie sohvalle ottaisin nukkamaan =)

Tää on kyllä mennyt sekaisin, lainaaminen on välillä vaikeaa, samoin kuin uusien aloituksien aloittaminen :|

Siis mikä ihme teillä tökkii. Täähän toimii ku unelma. Ei kai se voi olla kiinni siitä, että harmaana kirjottelee... Mulla ainaki tosi nopeesti avautuu kaikki ja silleen....

Alkuperäinen kirjoittaja Vierasnainen:
Siis mikä ihme teillä tökkii. Täähän toimii ku unelma. Ei kai se voi olla kiinni siitä, että harmaana kirjottelee... Mulla ainaki tosi nopeesti avautuu kaikki ja silleen....

Jos yritän lainata tekstiä pukkaa vain valkoista sivua eikä anna lainata, vaikka monta kertaa yrittäisin.

Sama homma jos "vaan" vastaan, niin menee hirveän kauan että laittaa vastauksen ap:n kysymykseen..En kyllä tiedä missä vika on.

Alkuperäinen kirjoittaja Vierasnainen:

Jos yritän lainata tekstiä pukkaa vain valkoista sivua eikä anna lainata, vaikka monta kertaa yrittäisin.

Sama homma jos "vaan" vastaan, niin menee hirveän kauan että laittaa vastauksen ap:n kysymykseen..En kyllä tiedä missä vika on.

Testasin ja harmaana tosiaan pelittä ä kuin enkeli. Ei Plussa taida enää kaivata mustanaamoja?

Pittää alkaa, enkeliksi, jospa se siittä ;)
Voipi olla, voipi olla. Mutta nyt mä lähden löntystelemään tuon puudelin kanssa Suomen kesäiseen yöhön, istahdan lammen rannalla laiturille, syötän sorsia, köpsyttelen katsomaan suolle, josko lakka kukkiii tai kukkiko jo ja sitten peiton alle. Ja koitan olla tanssimatta ripaskaa sen takia, että on aika monta päivää lomaa :D

Yhteistyössä