V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mk:meillä oli kaukalon jälkeen carenan sellainen malli josta turvavyöt menevät alta ja siinä penkissä on omat vyöt,sit meillä on myös sellanen penkkimallinen johon tulee pelkät turvavyöt sekin on carenan,siihen siirrytäänkin nyt kun lapsi on jo2,5v niin käy jo pieneksi toi telakkamallinen istuin.
Alkuperäinen kirjoittaja gab:Jokainen puolustaa tietysti henkeen ja vereen omaa turvaistuinvalintaansa, mutta parasta on mennä itse oman autonne kanssa istuimia myyvään liikkeeseen ja kokeilla ensiksi mikä istuin mahtuu parhaiten autoonne. Sitten kun noi kooltaan sopivat on selvillä, niin niiden kesken valitsette.
Alkuperäinen kirjoittaja mk:meillä oli kaukalon jälkeen carenan sellainen malli josta turvavyöt menevät alta ja siinä penkissä on omat vyöt,sit meillä on myös sellanen penkkimallinen johon tulee pelkät turvavyöt sekin on carenan,siihen siirrytäänkin nyt kun lapsi on jo2,5v niin käy jo pieneksi toi telakkamallinen istuin.
Alkuperäinen kirjoittaja pippuri:Meillä besafe izi combi isofix. Tykätään kovasti sekä vanhemmat että lapsi. Ainoana miinuksena vöiden kiristys joka on aika tiukka.
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja pippuri:Meillä besafe izi combi isofix. Tykätään kovasti sekä vanhemmat että lapsi. Ainoana miinuksena vöiden kiristys joka on aika tiukka.
Mä Peesaan tätä! Älyttömän hyvä istuin. Alkuun tuo vyön kiristys oli tiukka, mutta on ajanmittaan "löystynyt".
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Riippuu niin autosta ja omista mieltymyksistä. Ja rahasta.
Sellainen, jonka saa asennettua sekä selkä menosuuntaan että kasvot menosuuntaan. Jos ostat istuimen lastentarvikeliikkeestä, varmasti kaikki merkit ovat kelpoja vaihtoehtoja.
Meillä oli Britaxin 2WE, mutta muitakin vaihtoehtoja on pilvin pimein.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja pippuri:Meillä besafe izi combi isofix. Tykätään kovasti sekä vanhemmat että lapsi. Ainoana miinuksena vöiden kiristys joka on aika tiukka.
Mä Peesaan tätä! Älyttömän hyvä istuin. Alkuun tuo vyön kiristys oli tiukka, mutta on ajanmittaan "löystynyt".
Niin muuten on ja se on hyvä. Heinäkuussa ostetussa on jo löystynyt mutta tammikuussa ostettu on vielä "uuden karhee".