Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:halpahalleista yms. luokkaa 19 eur kolme kpl pistorasiaan tulevaa kytkintä + se kaukosaadin.
ei käyttökokemuksia, mutta eilen juuri hypistelin ja ehkä vielä hankin ja kokeilen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja ..:halpahalleista yms. luokkaa 19 eur kolme kpl pistorasiaan tulevaa kytkintä + se kaukosaadin.
ei käyttökokemuksia, mutta eilen juuri hypistelin ja ehkä vielä hankin ja kokeilen.
ai ei ne sen kalliimpia sit ole? Ihanaa jos oiskin noin edullisia, meillehän tulee sitten sellaset olohuoneeseen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä uskon jo nuo halpahallien tai muiden "laatuketjujen" tavarat, ja nimen omaan himmentimet ym tarvikkeet. Kannattaa investoida kunnollinen, siihen tulee takuu mukaan, ja on hieman varmatoimisempi.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä uskon jo nuo halpahallien tai muiden "laatuketjujen" tavarat, ja nimen omaan himmentimet ym tarvikkeet. Kannattaa investoida kunnollinen, siihen tulee takuu mukaan, ja on hieman varmatoimisempi.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä uskon jo nuo halpahallien tai muiden "laatuketjujen" tavarat, ja nimen omaan himmentimet ym tarvikkeet. Kannattaa investoida kunnollinen, siihen tulee takuu mukaan, ja on hieman varmatoimisempi.
meillä on ainakin jo tollanen halpis toiminut hyvin 2 vuotta..
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Mä siis haluan sellasen seinään tulevan valokatkaisijan. Tän asunnon edellisellä omistajalla sellainen oli, se toimi joko sillä kaukosäätimellä tai sitten kädellä jos hipas niin tuli valot päälle tai sit piti pitkään niin pysty himmentämään.
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Mä siis haluan sellasen seinään tulevan valokatkaisijan. Tän asunnon edellisellä omistajalla sellainen oli, se toimi joko sillä kaukosäätimellä tai sitten kädellä jos hipas niin tuli valot päälle tai sit piti pitkään niin pysty himmentämään.