S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä ainaki tykkäsin! Se ääni siinä on kertakaikkisen hyytävä!
Alkuperäinen kirjoittaja huuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä ainaki tykkäsin! Se ääni siinä on kertakaikkisen hyytävä!
Se ääni on jotain ihan karmeeta!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -:Saako Sangria muuten kysäistä, että eikö sulla ollut niitä epämääräisiä vatsavaivoja. Selvisikö syy?
Alkuperäinen kirjoittaja huuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä ainaki tykkäsin! Se ääni siinä on kertakaikkisen hyytävä!
Se ääni on jotain ihan karmeeta!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lillia:Kauna 2 tulee myös tänään.
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:Alkuperäinen kirjoittaja -:Saako Sangria muuten kysäistä, että eikö sulla ollut niitä epämääräisiä vatsavaivoja. Selvisikö syy?
juu, on ollut vaikka mitä vaivoja, mitään kuitenkaan ei ole selvinnyt :/ vointi onneksi nyt kuitenkin parempi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lillia:Kauna 2 tulee myös tänään.
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mikä ääni?
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mikä ääni?
Siinä on sellanen ankee nariseva ääni.. Kyl sä sen sit hoksaat. Todellakin karmiva!
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:Alkuperäinen kirjoittaja -:Saako Sangria muuten kysäistä, että eikö sulla ollut niitä epämääräisiä vatsavaivoja. Selvisikö syy?
juu, on ollut vaikka mitä vaivoja, mitään kuitenkaan ei ole selvinnyt :/ vointi onneksi nyt kuitenkin parempi![]()
No hienoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mikä ääni?
Siinä on sellanen ankee nariseva ääni.. Kyl sä sen sit hoksaat. Todellakin karmiva!
Vähän niinkuin naksutus tms? Se on ihan karmeeta, mies joskus matki sitä (kun tietää että pelkään) enkä uskaltanut nukahtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mikä ääni?
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:Alkuperäinen kirjoittaja lillia:Kauna 2 tulee myös tänään.
tuleeko ensimmäisen osan jälkeen?