Kaunako olette jo jaksaneet täällä palstailla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukaan huomannut samaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukaan huomannut samaa

Vieras
Ilemeisesti täällä on paljon "vanhoja" palstailijoita. Onko palstan luonne muutunut kuinka paljon ajan saatossa?
Itsestä tuntuu kun olen nyt täällä käynyt valillä katselemassa, noin puolen vuoden ajan,että tänä aikankin ihmiset on muuttunut jotenkin ilkeämmäski toisilleen. Onkohan näin?

Neljä vuotta olen ollut ja meno tosiaan on pahentunut. Viimeisen kaksi vuotta olen ollut pelkästään harmaana koska sain tarpeekseni palstakiusaamisesta, harmaana kimppuuni on vaikea hyökätä.

jo reilu 7 vuotta ja nyt meno on ihankauheeta, sillon ku alotin täällä niin täällä oltiin ystävällisiä ja pysty kysymään mitä vaan, asiallisesti vastattiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Neljä vuotta olen ollut ja meno tosiaan on pahentunut. Viimeisen kaksi vuotta olen ollut pelkästään harmaana koska sain tarpeekseni palstakiusaamisesta, harmaana kimppuuni on vaikea hyökätä.

Ok, hyvä tietää. Olen itse ajatellut jos rekisteröityisi, mut nyt sit pitää harkita uudelleen.

Pari vuotta. En ole huomannut mitään eroa siihen kun aloitin täällä jutustelun. Säännöllisin väliajoin saan jonkun (tai koko lauman) kimppuuni mutta enpä ole ainoa :D

Alkuperäinen kirjoittaja minä ollut täällä:
jo reilu 7 vuotta ja nyt meno on ihankauheeta, sillon ku alotin täällä niin täällä oltiin ystävällisiä ja pysty kysymään mitä vaan, asiallisesti vastattiin :)

Mistähän moinen muutos mahtaa johtua? Joksus on ollu puhe harmaista ja heidän ilkeilyistä,mutta en jaksa itse siihen uskoa, että olisi ainoa syy. Onkohan ihmiset vaan niin ahdistuneita nykypäivänä ku ihan mitättömistä asoista kimmastutaan.
Olet sä täällä kauan jaksanut :)

2006 rekisteröidyin. Mun mielestä tää on ehkä kuluneen vuoden aika mennyt huonommaksi. Tosin en ole saanut ketään kimppuuni, jos ei pari tyhmää yksityisviestiä lasketa.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Pari vuotta. En ole huomannut mitään eroa siihen kun aloitin täällä jutustelun. Säännöllisin väliajoin saan jonkun (tai koko lauman) kimppuuni mutta enpä ole ainoa :D

Oletko itse kärkäs sanomaa asioista? Ajattelin vaan kun sanoit että saan jonkun tai koko lauman kimppuuni. :)

Minusta harmaat vaan silloin tällöin huutelee jotakin ilkeää, mutta jos on oikea riitä kyseessä, niin silloin mustat siinä riitelee. Jankkausriitoja ja riitelyketjuja ei oikein jaksaisi enää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:

Oletko itse kärkäs sanomaa asioista? Ajattelin vaan kun sanoit että saan jonkun tai koko lauman kimppuuni. :)

Olen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta harmaat vaan silloin tällöin huutelee jotakin ilkeää, mutta jos on oikea riitä kyseessä, niin silloin mustat siinä riitelee. Jankkausriitoja ja riitelyketjuja ei oikein jaksaisi enää.

Harmailta tulee kyllä kaikkein pahimmat, yksittäiset kommentit kuten lapsen ulkonäön haukkumiset ja kehoitukset että vedä itsesi jojoon ym. Mutta olet kyllä oikeassa että oikea riita niin siinä on yleensä nikit mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä ollut täällä:

Mistähän moinen muutos mahtaa johtua? Joksus on ollu puhe harmaista ja heidän ilkeilyistä,mutta en jaksa itse siihen uskoa, että olisi ainoa syy. Onkohan ihmiset vaan niin ahdistuneita nykypäivänä ku ihan mitättömistä asoista kimmastutaan.
Olet sä täällä kauan jaksanut :)

Kävijämäärät ovat triplaantuneet sitten wanhan palstan. Siinä yksi syy.

Ensimmäisiä kertoja eksyin tänne jo vuonna 2003 joten kauan olen jaksanut seurailla, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Itse en ole huomannut, että meno olisi hirveästi muuttunut keljumpaan suuntaan, alussa ehkä jjärkytyin jutun tasosta enemmän kuin nykyään :D

Aika monta vuotrta on tullut pyörittyä. Vauvan puolelta tulin tänne ja silloin tämä palsta tuntui ihan tosi kesyltä. Meno on niistä ajoista muuttunut, mutta on tämä myös vilkastunut aika paljon, joten ei ihmekään, että joukkoon mahtuu jos jonkinlaista ilkeilijää. Ite olen niin huomaamaton, etten ole ikinä saanut ketään kimppuuni :)

Yhteistyössä