K
"kuutar"
Vieras
Aloittaja ei varmaan enää ehdotuksia tarvitse, mutta oli niin hyvä aihe että pakko vastata.
Kauneimmat astiasarjat tällä hetkellä valmistettavista suomalaisista ovat mielestäni Pentikin Vanilja, joka on klassikko vaniljamaisessa kauneudessaan ja toisena Arabian Runo. Jälkimmäistä omistan ja aion vielä ostaa isoja lautasia, kahviastiat on jo. Ensimmäistä on muutama osa, mutta tuskin kerään mitenkään mittavasti noita itselleni. Tosin jos oikein innostun, niin voipa noitakin tulla, haluaisin kyllä mutta tilanpuute ja järki estänee. Muuten omistan lähinnä Kokoa suht paljon + jonkin verran sekalaisia astioita.
VB:llä New Wave on osin aivan loistokas muotoilultaan, mutta monin osin sitten mielestäni hyvinkin epäkiinnostavia ja kolhoja astioita. Gray Pearlin keräilijöitä on myös pakko ymmärtää, onhan se hieno.
Nostin tämän ketjun, koska aihe kiinnostaa; mitä astiasarjoja ihmiset pitävät kauneimpina/mitä sitten taas omistavat. Samahan sen ei tosiaan tarvitse olla.
Kauneimmat astiasarjat tällä hetkellä valmistettavista suomalaisista ovat mielestäni Pentikin Vanilja, joka on klassikko vaniljamaisessa kauneudessaan ja toisena Arabian Runo. Jälkimmäistä omistan ja aion vielä ostaa isoja lautasia, kahviastiat on jo. Ensimmäistä on muutama osa, mutta tuskin kerään mitenkään mittavasti noita itselleni. Tosin jos oikein innostun, niin voipa noitakin tulla, haluaisin kyllä mutta tilanpuute ja järki estänee. Muuten omistan lähinnä Kokoa suht paljon + jonkin verran sekalaisia astioita.
VB:llä New Wave on osin aivan loistokas muotoilultaan, mutta monin osin sitten mielestäni hyvinkin epäkiinnostavia ja kolhoja astioita. Gray Pearlin keräilijöitä on myös pakko ymmärtää, onhan se hieno.
Nostin tämän ketjun, koska aihe kiinnostaa; mitä astiasarjoja ihmiset pitävät kauneimpina/mitä sitten taas omistavat. Samahan sen ei tosiaan tarvitse olla.