Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:MONI KAKKU PÄÄLTÄ KAUNIS jne....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuollahan ne rumat lohduttautuu :kieh: .
Vakavasti: eihän ulkokuori kerro mitään ihmisen kyvystä olla äiti, tai mistään muustakaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:MONI KAKKU PÄÄLTÄ KAUNIS jne....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Iiksis:Niin...se piti vielä sanomani, että huoliteltu ulkonäkö ei usein vaadi mitenkään hirmuisia rahallisia panostuksiaKauniit, siistit vaatteet (ei tarvitse olla edes merkkivaatteita), hiusharja ja sipaisu puuteria sekä ripsiväriä...
Kaiken tuon lisäksi tarvitaan vain hymyilevä naama sen mörkönaamarin tilalle=) Kokeilkaapas...uskoisin, että tulee kanssaihmisille ja tietenkin myös itselle parempi mieli!
Alkuperäinen kirjoittaja Iiksis:Niin...se piti vielä sanomani, että huoliteltu ulkonäkö ei usein vaadi mitenkään hirmuisia rahallisia panostuksiaKauniit, siistit vaatteet (ei tarvitse olla edes merkkivaatteita), hiusharja ja sipaisu puuteria sekä ripsiväriä...
Kaiken tuon lisäksi tarvitaan vain hymyilevä naama sen mörkönaamarin tilalle=) Kokeilkaapas...uskoisin, että tulee kanssaihmisille ja tietenkin myös itselle parempi mieli!
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:MONI KAKKU PÄÄLTÄ KAUNIS jne....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vakavasti: eihän ulkokuori kerro mitään ihmisen kyvystä olla äiti, tai mistään muustakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Iiksis:Niin...se piti vielä sanomani, että huoliteltu ulkonäkö ei usein vaadi mitenkään hirmuisia rahallisia panostuksiaKauniit, siistit vaatteet (ei tarvitse olla edes merkkivaatteita), hiusharja ja sipaisu puuteria sekä ripsiväriä...
Eikö sen hymyn voi ottaa naamalle vaikka meikkiä ei olisi? Mä en leikkipuistoreissuille meikkaa mutta hymyilevä naama löytyy. Eikö se riitä?
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:MONI KAKKU PÄÄLTÄ KAUNIS jne....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nimenomaan, ei kerro. Ja vaikka olisin miten ruma/kaunis vaan niin siitä huolimatta pidän sisäistä kauneutta kuitenkin ulkoista tärkeämpänä.
Tällä kommentilla saa paskaa niskaan mutta sanon sen kuitenkin. Mä olen mielestäni riittävän nätti ilman meikkiäkin, kehtaan siis mainiosti liikkua naturellina myös.Alkuperäinen kirjoittaja Iiksis:Olemme kokonaisuuksia, johon kuuluuvat niin ulkoinen puoli kuin sisäinenkin! Miksi pitäisi jättää toinen kokonaan huomiotta?!
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Kuten myös.
Mutta ilmeisesti kuitenkin pidät ulkoista kauneutta jotenkin huonompana juttuna kuin ulkoista "rumuutta", koska käytit tuota sanontaa nauruhymiöiden kera...
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:MONI KAKKU PÄÄLTÄ KAUNIS jne....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nimenomaan, ei kerro. Ja vaikka olisin miten ruma/kaunis vaan niin siitä huolimatta pidän sisäistä kauneutta kuitenkin ulkoista tärkeämpänä.
Kuten myös.
Mutta ilmeisesti kuitenkin pidät ulkoista kauneutta jotenkin huonompana juttuna kuin ulkoista "rumuutta", koska käytit tuota sanontaa nauruhymiöiden kera...
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Kuten myös.
Miten musta nyt tuntuu että tuo sanonta tuossa otettiin vähän turhan vakavasti ja kirjaimellisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Kun ei se ole niin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Tällä kommentilla saa paskaa niskaan mutta sanon sen kuitenkin. Mä olen mielestäni riittävän nätti ilman meikkiäkin, kehtaan siis mainiosti liikkua naturellina myös.Alkuperäinen kirjoittaja Iiksis:Olemme kokonaisuuksia, johon kuuluuvat niin ulkoinen puoli kuin sisäinenkin! Miksi pitäisi jättää toinen kokonaan huomiotta?!Vaatteet mulla on omasta mielestäni kivat, joku muu voi olla mun tyylistä eri mieltä.
Mä arvostan ihmisissä monia asioita mutta tuo ulkoisesta olemuksesta huolehtiminen on mun listalla siellä aika häntäpäässä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mun mielestä jokainen voisi kunnioittaa kanssaihmisiään sen verran, että kävisi suihkussa ja käyttäisi dödöä, harjaisi tukkansa ja pesisi hampaansa, ja katsoisi ettei vaatteet ole kovin likaiset. Muu ei ole tärkeää. Jos tahtoo meikata, niin meikatkoon, ja jos ei tahdo niin ei tietenkään meikkaa, mutta ei pidä myöskään väheksyä niitä jotka tahtoo meikata.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Kuten myös.
Miten musta nyt tuntuu että tuo sanonta tuossa otettiin vähän turhan vakavasti ja kirjaimellisesti.
No, mun mielestä vaan on aika hassua että kauniita saa "haukkua" mutta ns. rumia ei, koska perusolettamus on se että ns. rumat on sisäisesti kauniita ja ns. kauniit taas on sisäisesti rumia. Kun ei se ole niin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mun mielestä jokainen voisi kunnioittaa kanssaihmisiään sen verran, että kävisi suihkussa ja käyttäisi dödöä, harjaisi tukkansa ja pesisi hampaansa, ja katsoisi ettei vaatteet ole kovin likaiset. Muu ei ole tärkeää. Jos tahtoo meikata, niin meikatkoon, ja jos ei tahdo niin ei tietenkään meikkaa, mutta ei pidä myöskään väheksyä niitä jotka tahtoo meikata.
Perushygienia on tietysti asia erikseen, mä olen puhunut kaiken aikaa vain meikkaamisesta ja hiusten laitosta.
T: hammasharjariippuvainen
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Tällä kommentilla saa paskaa niskaan mutta sanon sen kuitenkin. Mä olen mielestäni riittävän nätti ilman meikkiäkin, kehtaan siis mainiosti liikkua naturellina myös.Alkuperäinen kirjoittaja Iiksis:Olemme kokonaisuuksia, johon kuuluuvat niin ulkoinen puoli kuin sisäinenkin! Miksi pitäisi jättää toinen kokonaan huomiotta?!Vaatteet mulla on omasta mielestäni kivat, joku muu voi olla mun tyylistä eri mieltä.
Mä arvostan ihmisissä monia asioita mutta tuo ulkoisesta olemuksesta huolehtiminen on mun listalla siellä aika häntäpäässä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Kuten myös.
No, mun mielestä vaan on aika hassua että kauniita saa "haukkua" mutta ns. rumia ei, koska perusolettamus on se että ns. rumat on sisäisesti kauniita ja ns. kauniit taas on sisäisesti rumia. Kun ei se ole niin.
totta kai saa. Kun kauniit on automaattisesti kusipäirä jotka ajattelee vaan ulkonäköönsä. Sisäistä kauneutta ei ookkaan jne jne.
Ainahan se niin on et rumien haukkuminen on suorastaan järkyttävää mutta jos kauniita/komeita kritisoi tai haukkuu se on vaan hyviintappoihin kuuluvaa ja salittua
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Tällä kommentilla saa paskaa niskaan mutta sanon sen kuitenkin. Mä olen mielestäni riittävän nätti ilman meikkiäkin, kehtaan siis mainiosti liikkua naturellina myös.Alkuperäinen kirjoittaja Iiksis:Olemme kokonaisuuksia, johon kuuluuvat niin ulkoinen puoli kuin sisäinenkin! Miksi pitäisi jättää toinen kokonaan huomiotta?!Vaatteet mulla on omasta mielestäni kivat, joku muu voi olla mun tyylistä eri mieltä.
Kyllä kyllä. Ei minun mielestä ole olemassa niin rumaa ihmistä etteikö hänessä olisi jotain kaunistakin.
Ja lisäisin vielä senkin että kauneus on varsin usein katsojan silmissä. Nykyisessä yhteiskunnassamme arvostetaan ihan liikaa ulkoista kauneutta niin ihmisissä kuin eläimissä ja kodeissa. Kaiken pitäisi vaan olla kaunista ja kaunista :headwall: Myös ruma voi olla kaunista ja kaunis rumaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Kuten myös.
totta kai saa. Kun kauniit on automaattisesti kusipäirä jotka ajattelee vaan ulkonäköönsä. Sisäistä kauneutta ei ookkaan jne jne.
Ainahan se niin on et rumien haukkuminen on suorastaan järkyttävää mutta jos kauniita/komeita kritisoi tai haukkuu se on vaan hyviintappoihin kuuluvaa ja salittua
Koskee muuten myös painoa. Lihavia ei saa nimitellä, mutta laihoilta voi surutta mennä kysymään että syötkö sä koskaan mitään kun oot noin laiha. Tai sitten sanotaan että mielummin lihava kuin luuranko. Entäs se normaalipainoisuus, eikös sitä olekaan?
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Tällä kommentilla saa paskaa niskaan mutta sanon sen kuitenkin. Mä olen mielestäni riittävän nätti ilman meikkiäkin, kehtaan siis mainiosti liikkua naturellina myös.Alkuperäinen kirjoittaja Iiksis:Olemme kokonaisuuksia, johon kuuluuvat niin ulkoinen puoli kuin sisäinenkin! Miksi pitäisi jättää toinen kokonaan huomiotta?!Vaatteet mulla on omasta mielestäni kivat, joku muu voi olla mun tyylistä eri mieltä.
Kyllä kyllä. Ei minun mielestä ole olemassa niin rumaa ihmistä etteikö hänessä olisi jotain kaunistakin.
Ja lisäisin vielä senkin että kauneus on varsin usein katsojan silmissä. Nykyisessä yhteiskunnassamme arvostetaan ihan liikaa ulkoista kauneutta niin ihmisissä kuin eläimissä ja kodeissa. Kaiken pitäisi vaan olla kaunista ja kaunista :headwall: Myös ruma voi olla kaunista ja kaunis rumaa.