Täällä ollaan, anteeksi hiljaiselo, mutta on ollut sellaista hässäkää live-elämässä, että on tämä virtuaalielämä jäänyt taas vähemmälle huomiolle. Kiva Emma, että käyt aina välillä täällä huutelemassa, toivottavasti sulla on kaikki ok.
Omaa napaa; ei hyvältä näytä tällä hetkellä. Eli olin viime viikolla kuuntelemassa gynen tuomiot testeistä. Mies sai erittäin hyvät arvosanot, eli kaikki arvot normaalit ja vähän paremmatkin. Oli kuulkaa sellainen hymy naamalla ettei mitään rajaa

Mulla sitävastoin oli keltarauhashormooni aivan olemattomalla tasolla, joten clomit tulee kehiin. Mutta siinä munatorviavaushässäkässä löytyi, että mulla on kohdussa polyyppi. Joten se pitää poistaa nyt ihan ensimmäiseksi. Joten odottelen nyt tässä, että saadaan leikkausaika järjestetyksi, ehkä tuossa toukokuun puolessa välissä. Joten siihen asti voin vaan odotella.
Olin aika maassa asiasta, mutta gyne oli jotenkin ihanan positiivinen ja sanoi, et nää kaikki ongelmat on ihan normaaleja ja hoidettavissa, joten ei huolta.
Että sellaista täällä. Nyt on menossa elämäni kivuliaimmat menkat, johtuen varmaan tuosta viime kk tehdystä toimenpiteestä. Kiertokin on ihan sekaisin, joten vaikea laskea mitään oviksia.