Kauniit saavat tyttöjä - tutkimus tehty -

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaunis......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaunis......

Vieras
http://www.iltalehti.fi/perhe/200608014941113_pr.shtml

Kauniit saavat tyttöjä

Tutkimuksen mukaan tyttövauvojen saaminen ei ole sattumaa.

Vanhempien ulkonäkö voi tutkimuksen mukaan määrätä ensimmäisen lapsen sukupuolen. Tulosten perusteella kauniilla vanhemmilla on 26 prosenttia normaalia suurempi mahdollisuus siihen, että heidän esikoisensa on tyttö.

Asiantuntijan mukaan tutkimuksen tulos selittyy evoluutiostrategialla ja sillä, että sukupuolet kehittävät erilaisia strategioita eloonjäämistaistelussa.

Miesten lisääntyminen riippuu pitkälti miehen sosiaalisesta asemasta. Naiset sen sijaan ovat lisääntymisen suhteen enemmän riippuvaisia ulkonäöstään.

Ai sekö koskee nimenomaan vain esikoistyttöjä, ei jos perheessä muuten on tyttölapsia? Olenko mä nyt sitten niinkun neutraalipärstäinen kun mulla on fifty-fifty vai onko nuo 2 nuorinta tyttöä annettu niinkun armolahjaksi etten ihan maatani myisi :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Ai sekö koskee nimenomaan vain esikoistyttöjä, ei jos perheessä muuten on tyttölapsia? Olenko mä nyt sitten niinkun neutraalipärstäinen kun mulla on fifty-fifty vai onko nuo 2 nuorinta tyttöä annettu niinkun armolahjaksi etten ihan maatani myisi :laugh:
Sä oot kaunistunut vanhemmiten
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:

ihanaa, minä se vain kaunistun kun muut seilaa ryppyrasvapurkkiensa kanssa :laugh: :laugh: Juu niin varmaan :laugh:

ATTRACTIVE women are easier to find than handsome men because beautiful parents are more likely to have daughters than sons, a study has shown.
As time goes on, the beauty gap between men and women is expected to grow, the findings suggest. Women should go on becoming more attractive than men.

Researchers demonstrated that beautiful people are 36 per cent more likely to have a daughter than a son as their first-born child.

The discovery supports the evolutionary theory that parents tend to produce children who benefit from their own attributes.

Selection pressure means when parents have traits they can pass on that are better for boys than for girls, they are more likely to have boys.

Such traits include large size, strength and aggression, which might help a man compete for mates.

On the other hand, parents with heritable traits that are more advantageous to girls are more likely to have daughters.

http://www.news.com.au/story/0,23599,19992785-36398,00.html

Mielenkiintoista, että matemaatikot ja insinöörit saa todennäköisemmin poikia. Ja isot, pitkät ja väkivaltaiset........

Previous research by Dr Kanazawa has shown scientists, mathematicians and engineers, who have systematic "male brains", are more likely to have sons than daughters. The same was true for big and tall parents, and violent fathers.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:

Joo -sä olet ikäisekses kaunis. Nuorempana et vielä ollut, kun ei ollut tuota "ikäkerrointa" mukana. =)

Mielenkiintoista, että matemaatikot ja insinöörit saa todennäköisemmin poikia. Ja isot, pitkät ja väkivaltaiset........

Previous research by Dr Kanazawa has shown scientists, mathematicians and engineers, who have systematic "male brains", are more likely to have sons than daughters. The same was true for big and tall parents, and violent fathers.