Kauniit saavat tyttöjä - tutkimus tehty -

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaunis......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lilana:
Ei voi pitää paikkansa, koska minä sain pojan.. !!! Eix mies "määrää" sukupuolen??
Ilmeisesti ei pelkästään. Mm. kasvissyöjänaiset saavat tilastollisesti merkittävästi enemmän tyttöjä kuin sekasyöjät.

Tai siis kyllä: mies määrää aina sukupuolen, mutta siihen, kumpaa sieltä tulee, vaikuttaa moni tuntematon tekijä. Pysyyhän sukupuolten määrä jatkuvasti vakiona ja mm. sodan jälkeen, kun on paljon miehiä kuollut, syntyy enemmän poikia.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ajatella,että esim.gwen stefani on sitten ruma ihminen tuon tutkimuksen mukaan.

Naisten on sitten vaikea ymmärtää tutkimustuloksia.

Niih. Monet ei tunnu tajuavan, että ei voi vetää ihan suoraan aina johtopäätöstä johonkin tiettyyn esimerkkiin. Aina sama juttu.

:D mitäs tiukkapipoja täällä on.
Pitäkää ihan rauhassa kaunis-tittelinne,jos ette muuten sitä saa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
No minähän oon sitten ihan susiruma, ku mulla on kolme poikaa! :laugh: Tuosta estrogeenistä, että mulla on ihan lääkärin lausunnolla todella paljon estrogeeniä, mutta silti siis kolme poikaa. Joku itämainen uskomushan sanoo, että naisen ph kertoo mitä sukupuolta lapsi on. Happamat saa poikia.

Että, kun tästä lasketaan niin minä oon ruma, hapan ja miesmäinen! :laugh:

Eikös tyttösiittiöt selviydy parhaiten juuri happamassa ympäristössä? Koska sulla on estrogeenit todettu? Lasten tekohetkelläkö? Hormonitasot voi nääs hieman vaihdella. Tai sitten olet vaan hutiloinut lapsia tehdessäsi.

Mä kyllä muistaisin lukeneeni just toisinpäin tuosta happamuudesta. Ei oo lastentekohetkellä todettu, vaan noin yleisesti kuukautisista ja oireista. Ja minähän en hutiloiden harrastele, eikös niin tule kuspäisiä mukuloita! :D

Niin tulee. Eli poikia.

mä tiedän kuule monta kuspäistä tyttöä B)

Ehkä sä olet itse kuitenkin niin maskuliininen, että ymmärrät poikia paremmin. Siksi sulle niitä poikia syntyykin.

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
No minähän oon sitten ihan susiruma, ku mulla on kolme poikaa! :laugh: Tuosta estrogeenistä, että mulla on ihan lääkärin lausunnolla todella paljon estrogeeniä, mutta silti siis kolme poikaa. Joku itämainen uskomushan sanoo, että naisen ph kertoo mitä sukupuolta lapsi on. Happamat saa poikia.

Että, kun tästä lasketaan niin minä oon ruma, hapan ja miesmäinen! :laugh:

Eikös tyttösiittiöt selviydy parhaiten juuri happamassa ympäristössä? Koska sulla on estrogeenit todettu? Lasten tekohetkelläkö? Hormonitasot voi nääs hieman vaihdella. Tai sitten olet vaan hutiloinut lapsia tehdessäsi.

Mä kyllä muistaisin lukeneeni just toisinpäin tuosta happamuudesta. Ei oo lastentekohetkellä todettu, vaan noin yleisesti kuukautisista ja oireista. Ja minähän en hutiloiden harrastele, eikös niin tule kuspäisiä mukuloita! :D

Niin tulee. Eli poikia.

mä tiedän kuule monta kuspäistä tyttöä B)

Ehkä sä olet itse kuitenkin niin maskuliininen, että ymmärrät poikia paremmin. Siksi sulle niitä poikia syntyykin.

niin voihan se olla et tytön kanssa tulis enempi törmäyksiä myöhemmin, tiedä sit. varsinki jos olis saman luontonen ku minä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
ajatella,että esim.gwen stefani on sitten ruma ihminen tuon tutkimuksen mukaan.

Naisten on sitten vaikea ymmärtää tutkimustuloksia.

Niih. Monet ei tunnu tajuavan, että ei voi vetää ihan suoraan aina johtopäätöstä johonkin tiettyyn esimerkkiin. Aina sama juttu.

:D mitäs tiukkapipoja täällä on.
Pitäkää ihan rauhassa kaunis-tittelinne,jos ette muuten sitä saa. ;)

Ei tässä nyt ole siitä enää kysymys. Jos tehdään vaikka tutkimus siitä, että äidin raskaudenaikainen tupakointi lisää lapsen riskiä saada adhd. Niin sitten joku jo ilmoittaa:Mä vedin askin päivässä raskausaikana. Lapsella ei ole adhd eli tutkimus ei pidä paikkaansa. Eli jos joku asia a lisää todennäköisyyttä, että toteutuu asia b, niin se ei tarkoita etteikö myös asia b voisi jäädä toteutumatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Tutkikaapa piruuttanne asiaa, niin huomaatte että pelkkien poikien äidit on naamasta aika rujon näkösiä.. . :attn:

no kun alkaa ajattelee niin näin tosiaan on mun tuttavapiirissä! Mut taitaapa olla ihan sattumaa. Heh, meillähän on vain tyttöjä...=)