Kauniita ja rohkeita draaman alkuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiltsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wiltsu

Vieras
Muutama viikko sitten Erkki-niminen työkaverini soitti ja kertoi, että hänen vaimokkeensa (Hanna, myös työkaverini) on saanut raivopäisen mustasukkaisuuskohtauksen.

Käänteiden jälkeen selvisi, että Erkki on kertonut Hannalle minun vonkaavan häntä. Vaikka Erkki on soittanut minulle vuoden ajan joka viikko noin 20 kertaa ja näistä suurimman osan olen vastannut puhelimeen mieheni läsnä ollessa. Aihe on 90 prosenttisesti ollut Erkin kusipäisen ilkeä ämmä, eli Hanna. Erkki on valittanut surkeasta suhteestaan kusipäiseen ja ilkeään ämmäänsä lähes jokaiselle muullekin työkaverilleen. Näillä sanoin. Ja minä olen sanonut, että eiköhän sun Erkki, kuuluisi alkaa ihan oikeesti ite valita elämäsi käänteet ja lakata valittamasta (olemme melkein viiskymppisiä kaikki).

Hannan raivopäinen mustasukkaisuuskohtaus johti Hannan soittoon miehelleni. Hanna kertoi miehelleni, että minä vonkaan mieheni selän takana Erkkiä. Erkkihän tietenkin oli pelastanut epäilyjen kohteena olleena oman perseensä kertomalla asiat ihan vinksalleen Hannalle.

Minun ja mieheni suhde on avoin ja rehellinen, luotamme toisiimme täysin, joten meidän välillemme ei siis syntynyt mitään ongelmaa tästäkään. Muutamaksi illaksi hauskaa kylläkin. Mutta nyt en tiedä, mitä minun pitäisi tehdä. Kertoa Hannalle, että hänen avokkinsa panettelee häntä selän takana melko rajusti? Vai olla puolustelematta itseäni yhtään mitenkään? Ja antaa itseni olla se syntipukki? Koska tajuan, että, jos kerron Hannalle, mitä Erkki oikeasti tekee kaiken aikaa hänen selkänsä takana minusta tulee se syntipukki joka tapauksessa. Ja Hannakin on minulle ihan läheinen työkaveri enkä halua loukata häntäkään.

Itse en vastailisi Erkin soittoihin jatkossa, enkä soittelisi. Kummallinen mies, kun ei ole osannut hoitaa suhdettaan, vain valitellut kurjuuttaan. Taitaa olla varsinainen kantelupukki ja mahtaakokaan kaikki jutut olla tottakaan mitä on ehkä kertonut avokistaan.

Erkki on hakenut säälipisteitä, josko lie Erkki itse vonkaillut sinua säälittävyydellään.

Kyllä Hanna huomaa Erkin valehtelut, ellei huomannut jo, mutta on niin vaikean noloa mennä pyytämään anteeksi.

"Leeliana" olemisesta tulee useimmiten jossain vaiheessa korville.

Alkuperäinen kirjoittaja turun tyttö;10917707:
Itse en vastailisi Erkin soittoihin jatkossa, enkä soittelisi. Kummallinen mies, kun ei ole osannut hoitaa suhdettaan, vain valitellut kurjuuttaan. Taitaa olla varsinainen kantelupukki ja mahtaakokaan kaikki jutut olla tottakaan mitä on ehkä kertonut avokistaan.

Erkki on hakenut säälipisteitä, josko lie Erkki itse vonkaillut sinua säälittävyydellään.

Kyllä Hanna huomaa Erkin valehtelut, ellei huomannut jo, mutta on niin vaikean noloa mennä pyytämään anteeksi.

"Leeliana" olemisesta tulee useimmiten jossain vaiheessa korville.

Tähän tulokseen minäkin olen pikkuhiljaa tulemassa. Ehkä olen niin kovin loukkaantunut, koska kaverinani pitämäni ihminen valehtelee minusta edes avovaimolleen. Varsinkin, kun hän on vannottanut minua olemaan kertomatta käymiämme keskusteluja Hannalle. Harmittaa menettää hyvä kaveri! Meillä on Erkin kanssa ollut oikein mukavia ja hauskoja hetkiä. Hannan kanssa en ole niin läheinen kaveri.

Olet kyllä keittänyt itsellesi sopan, kun olet Erkin puheluihin vastannut :D

Saitkin jo hyvän neuvon. Älä enää vastaa Erkin puheluihin (edes yhteen ainoaan). Äläkä soita. Jos kohtaat näitä kahta ääliötä niin ole kohtelias, mutta etäinen. Puhu vain työasioista, keskity töihin.

Erkki on todennäköisesti jäänyt jotenkin kiinni puhelinsoitoistaan sinulle ja on sepittänyt sitten tarinan koska tunnettua on, että miehet pelastavat oman perseensä henkeen ja vereen.

Minulle sattui vähän samanlainen juttu. Vastailin entisen perhetutun (mies) puheluihin ja vaikka hän vähän vihjailikin sinne ja tänne, laitoin ne vihjailut omaan piikkiinsä. En koskaan soittanut hänelle. Hän juttelin perheestään ja kuulin samalla kuulumisia, olimmehan tunteneet jo monta vuotta.

Joku rehellisyyden puuska sai sitten hänet tunnustamaan, että on "minullekin soitellut". Tästä kuulin sitten hänen vaimoltaan ja selitin kyllä asiasta oman näkemykseni.

Sain kostoni seuraavan kerran kun en vastannut hänen soittoonsa ja laitoin vaimolle tekstiviestin, että olen taas saanut soiton mieheltäsi mutta en vastannut, enkä vastaa enää kenenkään ukkomiehen puheluihin.

Anna Erkille kotipesää niin pysytty väleissä. Erkin vaimoa voit kutitella kotipesästä niin pysyt väleissä siihenkin suuntaan. Et voi kuin voittaa, kotisikasikin alkaa kummasti nöyrtymään ja skarppaamaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Laukkuryssä;10918085:
Erkki on todennäköisesti jäänyt jotenkin kiinni puhelinsoitoistaan sinulle ja on sepittänyt sitten tarinan koska tunnettua on, että miehet pelastavat oman perseensä henkeen ja vereen.

Sain kostoni seuraavan kerran kun en vastannut hänen soittoonsa ja laitoin vaimolle tekstiviestin, että olen taas saanut soiton mieheltäsi mutta en vastannut, enkä vastaa enää kenenkään ukkomiehen puheluihin.

Siihen, että Erkki jäi jostain kiinni - tai jäi vain sairaalloisesta mustasukkaisuudesta kärsivän vaimokkeensa hampaisiin - uskon. Ja siksi juuri sepitteli tarinansa omalta kannaltaan paremmaksi.

Mutta sitä, että en enää olisi kanssakäymisissä Erkin kanssa, en hyväksy enkä siihen alistu ja sen olen kertonut myös Hannalle sanomalla, että kenenkään suhteen en tule käyttäytymistäni muuttamaan (Hanna sitä minulta viestillä tivasi enkä siihen tule suostumaan!). Minulla ei ole mitään syytä muuttaa käytöksestäni mitään, sillä en ole tehnyt mitään väärää enkä pahaa ketään kohtaan.

Wiltsu.
Sinua hivelee kun tämä Erkki piti ja taitaa yhä pitää sinua uskottunaan.
Olet himpun verran parempi ja tärkeämpi Erkille kuin hänen vaimokkeensa.

Mutta kun Erkille tuleekin hätä ja vaimo huomaa, niin ettehän te ole tehneet mitään väärää. Ethän sinä Erkistä luovu, ei ei.

Nainen on toiselle naiselle susi aina ja kaikkialla.
Vaikka ei sitä koskaan kenellekään, edes itselleen, myönnä.

siis ymmärsinkö nyt ihan oikein..
Wiltsun työkaveri Erkki itkee 52 x 20 = 1040 kertaa, siis yli 1000 kertaa yhden vuoden aikana!!! "kusipäisestä ämmästä", vaimostaan, naisesta joka on myös Wiltsun työkaveri.

Ja tämä Erkki soittelee tai haukkuu työpaikalla vaimoaan Hannaa samalla tapaa muillekin työkavereilleen.
Hei haloo, tuollainen Erkki pitäis pistää työterveydenhoitajan kautta mielenterveystoimistoon ja sieltä hoitoon pikimiten!

Jos todella olet kuunnellut jonkun haukkuvan vaimoaan yhden (1) vuoden aikana n. 1000 kertaa, tai vaikkapa vaan 500 kertaa, niin myös sinä Wiltsu tarvitset hoitoa.
Ei ole sullakaan palikat ihan kotona.

Wiltsun työkaveri Erkki itkee 52 x 20 = 1040 kertaa, siis yli 1000 kertaa yhden vuoden aikana!!! "kusipäisestä ämmästä", vaimostaan, naisesta joka on myös Wiltsun työkaveri.

Hei haloo, tuollainen Erkki pitäis pistää työterveydenhoitajan kautta mielenterveystoimistoon ja sieltä hoitoon pikimiten!

Jos todella olet kuunnellut jonkun haukkuvan vaimoaan yhden (1) vuoden aikana n. 1000 kertaa, tai vaikkapa vaan 500 kertaa, niin myös sinä Wiltsu tarvitset hoitoa.
Ei ole sullakaan palikat ihan kotona.

Kellä on pokkaa sanoa, että hänellä itsellään on "palikat ihan kotona"? Sullako? Mulla ei ainakaan. Vastaan puhelimeen yleensä aina, jos joku ei soita tuntemattomasta numerosta. Silloin en vastaa koskaan. Erkille vastaan keskimäärin joka seitsemänteen puheluun, koska Erkki soittaa niin kauan, että vastaan ja, koska olen kertonut Erkille, että aina en viitsi/ehdi vastailla hänen soittoihinsa. Joskus Erkillä on ihan tärkeää työasiaakin.

Erkin mielenterveys ei kiinnosta minua. Myöskään Erkin hoitohalukkuus ei kiinnosta minua. Myöskään sinun mielenterveytesi eikä hoitohalukkuutesi kuulu minulle, saati, että se mitenkään minua jaksaisi kiinnostaa.

Viimeksi muokattu:
kuule Wiltsu

sulla on kaksi työkaveria Erkki ja hänen vaimonsa Hanna.
Sinä tunnet Erkin ja olet hyvää kaveria hänen kanssaan. Erkki on mies.
Sinä et tunne vaimoa Hannaa, ja vaikka tuntisitkin, et ole ainakaan hänen kaverinsa.
Hanna on nainen. Eihän naisen kanssa voi olla hyvä kaveri, ei ainakaan jos on kiinnostunut tämän miehestä.

Sanot että 90% keskusteluajastanne Erkki puhuu sinulle vaimostaan.
Miksi sinua kiinnostaa kuunnella heidän keskinäisiä asioitaan 1000 kertaa vuodessa?

Eikö sinulla ole muuta tekemistä vai saatko jotain sairaalloista tyydytystä siitä kun jonkun toisen naisen mies haukkuu tätä sinulle kymmeniä, jopa satoja tunteja?

Minulle tulee mieleen se, että sinä olet jollakin tapaa kade tälle Hannalle ja sen vuoksi tuet Erkin sairasta käyttäytymistä.

Mitä tyydytystä sinä tästä farssita olet itsellesi saanut?
Itse olisin sanonut Erkille viimeistään 20 puhelun jälkeen, että minä en jaksa kuunnella tuollaista kielenkäyttöä. Hanna on sinun vaimosi ja minun työkaverini, puhu Hannasta kunnioittavasti, menkää terapiaan tai erotkaa. Mutta minä en kuuntele enää kertaakaan moitteita Hannasta.

Johonkin se raja on laitettava, myös työkavereiden ja jopa ystävienkin suhteen, eikös niin?

Joten mietipä vähän, mikä sinua siinä Hannassa kalvaa.
Joku syyhän siihen on, että sinä et tästä Hannasta ole alun alkaenkaan pitänyt.
Jos olisit pitänyt, et olisi lähtenyt Erkin vedätykseen mukaan ollenkaan.

Onko hän nätimpi kuin sinä, osaako hän tehdä työnsä paremmin kuin sinä, mitä hänellä on sellaista mitä sinulla ei ole? Parempi itsetunto?

Vai antaako Erkki ja nämä keskustelut sinulle jotain sellaista mitä et omalta mieheltäsi saa?

Hei camoon, kaveri joka puhuu 90% yhteisestä ajastanne vaimostaan, mitä sellainen voi sinulle antaa?

Paljon ongelmia on siulla.Hommaa itses terapiaan.

kuule Wiltsu

sulla on kaksi työkaveria Erkki ja hänen vaimonsa Hanna.
Sinä tunnet Erkin ja olet hyvää kaveria hänen kanssaan. Erkki on mies.
Sinä et tunne vaimoa Hannaa, ja vaikka tuntisitkin, et ole ainakaan hänen kaverinsa.
Hanna on nainen. Eihän naisen kanssa voi olla hyvä kaveri, ei ainakaan jos on kiinnostunut tämän miehestä.

Sanot että 90% keskusteluajastanne Erkki puhuu sinulle vaimostaan.
Miksi sinua kiinnostaa kuunnella heidän keskinäisiä asioitaan 1000 kertaa vuodessa?

Eikö sinulla ole muuta tekemistä vai saatko jotain sairaalloista tyydytystä siitä kun jonkun toisen naisen mies haukkuu tätä sinulle kymmeniä, jopa satoja tunteja?

Minulle tulee mieleen se, että sinä olet jollakin tapaa kade tälle Hannalle ja sen vuoksi tuet Erkin sairasta käyttäytymistä.

Mitä tyydytystä sinä tästä farssita olet itsellesi saanut?
Itse olisin sanonut Erkille viimeistään 20 puhelun jälkeen, että minä en jaksa kuunnella tuollaista kielenkäyttöä. Hanna on sinun vaimosi ja minun työkaverini, puhu Hannasta kunnioittavasti, menkää terapiaan tai erotkaa. Mutta minä en kuuntele enää kertaakaan moitteita Hannasta.

Johonkin se raja on laitettava, myös työkavereiden ja jopa ystävienkin suhteen, eikös niin?

Joten mietipä vähän, mikä sinua siinä Hannassa kalvaa.
Joku syyhän siihen on, että sinä et tästä Hannasta ole alun alkaenkaan pitänyt.
Jos olisit pitänyt, et olisi lähtenyt Erkin vedätykseen mukaan ollenkaan.

Onko hän nätimpi kuin sinä, osaako hän tehdä työnsä paremmin kuin sinä, mitä hänellä on sellaista mitä sinulla ei ole? Parempi itsetunto?

Vai antaako Erkki ja nämä keskustelut sinulle jotain sellaista mitä et omalta mieheltäsi saa?

Hei camoon, kaveri joka puhuu 90% yhteisestä ajastanne vaimostaan, mitä sellainen voi sinulle antaa?

Viimeksi muokattu:
minua kommentoineelle, viitsikö perustella väitteesi.

Minusta yhäkin on todella epätervettä kuunnella 20 kertaa viikossa vuoden ajan kun joku, olkoon vaikka kuinka hyvä kaveri, haukkuu vaimoaan erittäin ikävällä tavalla.
Ja vielä kun tämä hyvä kaveri puhuu 90% ajan vaimostaan, niin kyllä sen opun 10% pitää olla sitten joitain extrahyvää.

Päässä laskettuna, jos jokainen puhelu kestää vaikkapa 10 minuuttia x 1000 kertaa = 10.000 minuuttia. 10.000 : 60 = liki 167 tuntia Erkin & Hannan parisuhdeongelmakeskustelua.
Eikä toinen osapuoli (Hanna) edes tiedä keskusteluista.

Jos se on työkavereiden välistä normaalia elämää ja käytöstä, niin luojan kiitos, että mulla ei ole tollasia työkavereita eikä ystäviäkään.

Jotainhan Wiltsukin tuosta saa itselleen, eihän tuo ole muuten selitettävissä.
Mitä, sen hän itse tietää parhaiten.

minua kommentoineelle, viitsikö perustella väitteesi.

Minusta yhäkin on todella epätervettä kuunnella 20 kertaa viikossa vuoden ajan kun joku, olkoon vaikka kuinka hyvä kaveri, haukkuu vaimoaan erittäin ikävällä tavalla.
Ja vielä kun tämä hyvä kaveri puhuu 90% ajan vaimostaan, niin kyllä sen opun 10% pitää olla sitten joitain extrahyvää.

Päässä laskettuna, jos jokainen puhelu kestää vaikkapa 10 minuuttia x 1000 kertaa = 10.000 minuuttia. 10.000 : 60 = liki 167 tuntia Erkin & Hannan parisuhdeongelmakeskustelua.
Eikä toinen osapuoli (Hanna) edes tiedä keskusteluista.

Jos se on työkavereiden välistä normaalia elämää ja käytöstä, niin luojan kiitos, että mulla ei ole tollasia työkavereita eikä ystäviäkään.

Jotainhan Wiltsukin tuosta saa itselleen, eihän tuo ole muuten selitettävissä.
Mitä, sen hän itse tietää parhaiten.

Jos nimimerkki Wiltsu on tosiaan sama elli kuin menneen ajan Witchie niin en minä mitään ihmettele. Hänellä pyörii koko ajan miehet mielessään. Käsittämätöntä, että nykyinen mies pystyy elämää tuollaisen naisen rinnalla.

Mutta kyllä näitä naisia olen tavannut elävässäkin elämässä. Ehkä itsekin elän koko ajan fantasiamaailmassa. Olin aikoinaan tv-sarja Kauniit ja Rohkeat koukussa. Kyllä käsikirjoittajat tietävät millä naiset koukuttaa. Sama juttu näiden nettijuttujen kanssa.
Kirjoittipa Wiltsu mitä tahansa niin aina joku jaksaa kommentoida itseni mukaanlukien.
Kuka muistaa Greg nimimerkin. Siinä hyvä esimerkki Wiltsun tyylistä.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Enpä osaa sanoa;10919565:
En tiedä, mutta näyttää siltä että Wiltsu pyörii miesten mielessä,Erkkikin sen osoittaa.

Voi Witchie, et sinä miksikään muutu. Eri nimillä edelleen kirjoittelet ylläpitääksesi illuusiota, että olet vastustamaton ja että kaikki miehet sinua haluu. Kyllä sun konstit ja navan alle lyönnit tunnetaan. Saatiinhan sun tyyliä täälläkin aika kauan seurailla.....

En ymmärrä, miten kellään on halua tai tarvetta seurailla yhdenkään nikin elämää niin kovin tarkasti. Minua ei kiinnosta täällä kukaan niin paljon. Sitä paitsi Witchie-aika oli hauskaa. Erilaista kuin Wiltsu-aika. Witchie oli tuhmahko poikamiestyttö. Wiltsu on vaan tuhmahko ja uskollinen vaimo. Rääväsuusta se muuntuva virtuaaliötökkä ei taida päästä koskaan eroon. Olen pahoillani siitä.

No tää witchie-kuvio selittääkin paljon... ois pitänyt arvata, kun niin vajukilta koko juttu vaikuttikin.

Eieieieiei!! Ymmärsit väärin. Tämäkin juttu on ihan totta ja tarvitsin sen selvittämiseen apua ja sainkin sitä täältä. Kiitos siitä!

Eli onnistuin käyttäytymään loppuun asti aikuisesti. En paljastanut Hannalle Erkin kertomia asioita enkä myöskään ylitempaissut itse missään vaiheessa. Tällä hetkellä tilanne on hyvin vakaa; minä ja Hanna hyvissä työväleissä (mistä olen iloinen) eikä Erkki soittele (soitti viimeksi juhannuksen alla ja pistin kaiuttimen päälle mieheni seurassa ja toivottelimme hyviä pyhiä). Mieheni sanoi lisäksi Erkille, että hommaa itsellesi hyvä nainen, olo helpottuu. Ja minä sanoin samaan aikaan, että rakastu.

Joten loppu hyvin, kaikki hyvin.

Viimeksi muokattu:
En ymmärrä, miten kellään on halua tai tarvetta seurailla yhdenkään nikin elämää niin kovin tarkasti. Minua ei kiinnosta täällä kukaan niin paljon. Sitä paitsi Witchie-aika oli hauskaa. Erilaista kuin Wiltsu-aika. Witchie oli tuhmahko poikamiestyttö. Wiltsu on vaan tuhmahko ja uskollinen vaimo. Rääväsuusta se muuntuva virtuaaliötökkä ei taida päästä koskaan eroon. Olen pahoillani siitä.

Voiko miehetöntä yksinhuoltajaa sanoa poikamiestytöksi. Minulle ei ole koskaan tullut mieleen
kuvitella itseäni poikamiestytöksi. Yksinhuoltaja ja nyt yksineläjä. Sinkkusana ei ole minun makuun.

Kiva kuulla, että elleissä kirjoittelusta on hyötyä.
Työpaikan ihmissuhteiden hämmentäminen ei ole minulle mieluisaa. Pidän näppini visusti erossa
ihmisten yksityisasioista.

Suuntaa Wiltsu mielenkiintosi järkeviin asioihin. Muistaakseni olet hyvä sijoittaja.
Sellainen taito minulta puuttuu.

Viimeksi muokattu:
Wiltsu

Minä ihmettelen, että sinun pomollasi ja miehelläsi ja sinulla itselläsi on riittänyt kärsivällisyyttä.

Saat roppakaupalla soittoja päivittäin, kun yksi työkaveri Erkki haukkuu vaimoaan, joka myös on työkaverisi Hanna.

Pomonasi sanoisin, että työaika käytetään työtehtäviin, vaikka kuulumiset työkaverin kanssa voi lyhyesti vaihtaakin. Miehenäsi sanoisin, että minäkin tarvitsen sinun aikaasi, enkä halua, että annat Erkin häiriköidä sinua. Sinuna itsenäsi kieltäisin moisen häiriköinnin. Työaikana vastaisin Erkin puheluihin ja pitäisin ne työasioissa. Jos hän puhuu jotain muuta, niin katkaisisin puhelun.

Samalla kun vastaat Erkin seuraavaan asiattomaan soittoon, niin kieltäisin häntä enää soittelemasta, jos ei ole tärkeä työasia ja neuvoisin häntä ottamaan yhteyttä psykologiin tms, vähintäänkin työterveyshuoltoon. Erkin on järjestettävä oma pollansa ja parisuhteensa Hannan kanssa.

Hannalle voit edelleen sanoa, että sinulla ei ole missään vaiheessa ollutkaan mitään intiimiä suhdetta Erkkiin.

Sinä Wiltsu taidat saada suurta tyydytystä siitä Erkin avuntarpeesta. Olet jotenkin tärkeä ja luotettu. Ehkä siksi et edes koe tuota suoranaista häiriköintiä häiriköinniksi. Autat häntä paljon enemmän ohjaamalla hänet ammattilaisten luo.

Jos sen jälkeen tunnet itsesi tarpeettomaksi, olisi syytä miettiä, miksi.

Alkuperäinen kirjoittaja poikamiestyttö?;10920413:
Kiva kuulla, että elleissä kirjoittelusta on hyötyä.
Työpaikan ihmissuhteiden hämmentäminen ei ole minulle mieluisaa. Pidän näppini visusti erossa
ihmisten yksityisasioista.

Suuntaa Wiltsu mielenkiintosi järkeviin asioihin. Muistaakseni olet hyvä sijoittaja.
Sellainen taito minulta puuttuu.

Miten kukin itseään haluaa nimittää, on minusta kunkin itsensä oma asia eikä vaikuta minuun mitenkään. Minä en pidä näppejäni erossa ihmisten yksityisasioista, jos ne tunkee ne mun näppeihin. Ja järkevät asiat kuuluu tuohon tämän viestin ekan lauseen aihepiiriin. Tee, kuule, ihan, miten lystäät ja päätä ihan itse, mikä on tärkeää ja mikä ei. Minä teen samoin.

Alkuperäinen kirjoittaja tämä toimii?;10920421:
Wiltsu

Minä ihmettelen, että sinun pomollasi ja miehelläsi ja sinulla itselläsi on riittänyt kärsivällisyyttä.
Pomonasi sanoisin...Miehenäsi sanoisin, että minäkin tarvitsen sinun aikaasi, enkä halua, että annat Erkin häiriköidä sinua. Sinuna itsenäsi kieltäisin moisen häiriköinnin. Työaikana vastaisin Erkin puheluihin ja pitäisin ne työasioissa. Jos hän puhuu jotain muuta, niin katkaisisin puhelun.

Samalla kun vastaat Erkin seuraavaan asiattomaan soittoon, niin kieltäisin häntä enää soittelemasta, jos ei ole tärkeä työasia ja neuvoisin häntä ottamaan yhteyttä psykologiin tms, vähintäänkin työterveyshuoltoon.

Hannalle voit edelleen sanoa, että sinulla ei ole missään vaiheessa ollutkaan mitään intiimiä suhdetta Erkkiin.

Sinä Wiltsu taidat saada suurta tyydytystä siitä Erkin avuntarpeesta.

Minulla ei ole pomoa. Miehelläni on roppakaupalla omia mielenkiintoisia projekteja. En koe Erkkiä häiriköintinä. Sosiaalisena ja hauskana kaverina pikemminkin. En tule ohjaamaan ketään - edelleenkään - hoitoon - ei kuulu minulle eikä kiinnosta. Hannalle olen sanottavani asiasta sanonut. Saan suurta tyydytystä sosiaalisista kanssakäymisistä ihmisten kanssa, kunhan saan valita, keiden kanssa sosialisoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Enpä osaa sanoa;10919565:
En tiedä, mutta näyttää siltä että Wiltsu pyörii miesten mielessä,Erkkikin sen osoittaa.

"Erkki" lie sokea. Vaimonsa paljon nätimpi kuin witsi. Mukavampikin on. Kai sinäkin hermostuisit, jos joku nainen soittelisi sun miehellesi kolmesti päivässä.
Oletko lihonnut? Kiva kaksoisleuka ja pottunokka :o)) sinulla. Törkeää, jos tuo "hanna" on oikeasti Hanne. Mitähän ajattelis, jos lukisi näitä sepustuksiasi. Olet säälittävä.

Yhteistyössä