Kaunis nimi pikku prinssille :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elena

Vieras
Meillä on erikoinen perhe :)
eli miehen äiti on suomalainen, hänen isä on virolainen, mun äiti on valkovenäläinen, isäni on saksalainen
me asutaan Suomessa :)

meillä on syntynyt pieni poika :)
mikä nimi voi antaa aurinkoiselle pojalle? varmaan kainsainvälinen... muttä mikä?
Hänen sisko on Jaana Emilia :)

Entäs mitä mieltä nimistä Dan, Mark ja Albert?


kiitos vastauksista :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Alkuperäinen kirjoittaja Marmeliina:

eikös Ariel ole tytön nimi!

Suomessa on ainakin joku Ariel-niminen miesurheilija... olikohan se seiväshyppääjä. En tiedä kilpaileeko enää

Mulle tulee heti ensimmäisenä mieleen pieni merenneito. En ehkä ajattelis Arielia pojaksi

Mulla tulee, pyykinpesuaine, mutta se on kaunis nimi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mut miksi jos siskolla on ihan suomalainen nimi,niin veljellä pitää olla erikoisempi?


mutta nimi Jaana on kaikissa maissa ;)
Saksassa, Virossa, Valko-Venäjällä on Jana
me kirjoitetaan Jaana eli kaks a:ta, koska asutaan Suomessa :)
ja nimi Jaana kuuluu hyvä suomalaisille, saksalaisille ja etc :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elena:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mut miksi jos siskolla on ihan suomalainen nimi,niin veljellä pitää olla erikoisempi?


mutta nimi Jaana on kaikissa maissa ;)
Saksassa, Virossa, Valko-Venäjällä on Jana
me kirjoitetaan Jaana eli kaks a:ta, koska asutaan Suomessa :)
ja nimi Jaana kuuluu hyvä suomalaisille, saksalaisille ja etc :)

Löytyisikö pojalle sitten joku vastaava?
Mulle tulee vaan mieleen Aleksander / Aleksanteri, mut se on kutsumanimenä vähän vaikee
 
Alkuperäinen kirjoittaja Entä:
Up, Elena - oletko vielä linjoilla. Oliko nimenomaan nuo aloitusnimet, vai halusitko uusiakin?


Kirjoitin nimiä, joista pitää jokainen meidän perheesta
mutta olisi hyvä lukea vielä nimiehdotuksia :)

Sanon vielä sitä, että en haluaisi antaa nimeä, joka tapaa aika usein, esim.Daniel, Kristian, etc
Kyllä, ne ovat kauniit nimet
mutta... en haluaisi :)
mulla on tavallinen valkovenäjän nimi
ja kun opiskelin yliopistossa, meidän luokassa oli 5 Elenaa (luokassa oli 15 opiskelijaa)
kun joku kutsui "Elena", silloin kaikki vastasi "mitä?" :)
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V
T
Viestiä
0
Luettu
1K
Aihe vapaa
Tiettytootta mitä mieltä ootta
T

Yhteistyössä