Kaupan kassalle istahti musta mies just kun tuli mun vuoro, jouduin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
sitten jonottamaan uudelleen PITKÄN tovin, koska siirryin välittömästi toiselle kassalle, jossa oli suomalainen kassa. Mua on tosi pitkään jo ärsyttänyt ko mieshenkilö siellä kaupassa, mutta nyt se on sitte oikein ylennetty kassalle hyllyntäyttöhommista!!! ARRRG! Miksi pitää palkata tollasia, kun suomalaisiakin on kortistossa paljon. Ei tuo mies osaa edes kunnolla suomenkieltä, niin mitenkä se siinä kassalla voi olla edes. Pitää vaihtaa kauppaa kait :(

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää;22631630:
sitten jonottamaan uudelleen PITKÄN tovin, koska siirryin välittömästi toiselle kassalle, jossa oli suomalainen kassa. Mua on tosi pitkään jo ärsyttänyt ko mieshenkilö siellä kaupassa, mutta nyt se on sitte oikein ylennetty kassalle hyllyntäyttöhommista!!! ARRRG! Miksi pitää palkata tollasia, kun suomalaisiakin on kortistossa paljon. Ei tuo mies osaa edes kunnolla suomenkieltä, niin mitenkä se siinä kassalla voi olla edes. Pitää vaihtaa kauppaa kait :(
Se lienee viisainta.

No parempi se mun mielestä on että jokainen (ihonväriin katsomatta) tekee jotain elantonsa eteen sen sijaan että nostaisi vaan sossun korvauksia. Sitä paitsi, suomalaiset eivät tahdo lähtee oikein millään töihin kun nää työkkärirahat yms on niin paljon paremmat kuin palkka mitä mahdollisesta työstä saa.

eikö ole parempi että ko. henkilö on töissä kuin että nostaisi sossusta rahaa? sitä paitsi hän saattaa olla koulutuksessa ko. liikkeessä ja harjoitteluun kuuluu erilaiset myyjän tehtävät (hyllytys, kassalla oleminen...)

mutta luulen että tämä aloitus on provo... toivottavasti.

No parempi se mun mielestä on että jokainen (ihonväriin katsomatta) tekee jotain elantonsa eteen sen sijaan että nostaisi vaan sossun korvauksia. Sitä paitsi, suomalaiset eivät tahdo lähtee oikein millään töihin kun nää työkkärirahat yms on niin paljon paremmat kuin palkka mitä mahdollisesta työstä saa.

Noo kyllä kaupan kassan palkka on parempi kun työkkärin rahat. Itse teen 30 h vk, saan käteen kk 1450-1600 € lisineen.

Mä en ymmärrä. Jos joku kertoo täällä koskettavan jutun ongelmistaan, niin heti joku on huutamassa loukkaavsti provoa. Mut kun joku tekee tälläisen selvän PROVOaloituksen, niin eiköhän kaikki mee siihen ihan täysillä!!!!!! :laugh:

[QUOTE="Mamma italiana";22631667]ap sun elàmàstà saattaa tulla vaikeaa[/QUOTE]

toivottavasti oli aloittaja provo, muuten todella voi muuttua vaikeaksi bussin tai taksin käyttö, ostokset yleisesti, kahviloissa ja rafloissa käyminen ja ties mikä muu :D

[QUOTE="hehe";22631748]toivottavasti oli aloittaja provo, muuten todella voi muuttua vaikeaksi bussin tai taksin käyttö, ostokset yleisesti, kahviloissa ja rafloissa käyminen ja ties mikä muu :D[/QUOTE]

Vitsit, ois kyl hankalaa!! :D Mä en pääsis ees duuniin ku pitäs jatkuvasti vaihtaa suuntaa.. :laugh: