Kaupan vessassa nähtyä ja kuultua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Järkyttynyt

Vieras
Menin vessaan ensin, aika heti perästä tuli kiukkuinen äiti, joka puhisi raivoissaan että kaikkeen pitääkin tuhlata aikaa. Pikkutyttö kävi asioillaan viereisessä kopissa.

Ei tainnut äiti tietää että naapurikopissa oli joku kun lateli sellaista tekstiä.

Tulin sitten ulos ja menin pesemään käsiäni ja viereisen kopin lapsi (4-5v.) oli tulossa viereiselle altaalle. Äiti oli jo menossa ovella kun tyttö tuumasi hennosti "pitää pestä kädet".
Eiköhän tuo sotanorsu kiskaissut tytön pois altaalta "ei nyt" ja raahasi lapsensa pois.

Ällöttävää! Kuka hitto kehtaa opettaa lapselleen tuollaisia tapoja hygieniasta, etenkin kun lapsella olisi halua ja ymmärrystä itsekin kantaa huolta asiasta??

Ja joo perään en viittiny lähteä saati sanoa mitään, olisin taatusti liiskaantunut kuin kärpänen seinään sen naisen rinnalla :(

Minä myönnän joskus ärisseeni 4-vuotiaalle, jolle painotin kotona, että nyt vessaan ettei vaan siellä kaupassa tule hätä. Ei suostunut vaan väitti kivenkovaa ettei tule mitään. No, kymmenen minuutin päästä kun päästään Citymarkettiin sisään, poika ilmoittaa että pissahätä. Kyllä siellä vessassa lauoin että enkö sanonut kotona sata kertaa tästä asiasta ja nyt joudutaan menemään sinne törkyiseen yleiseen vessaan.
Tota käsienpesujuttua en ymmärrä minäkään, kyllä ne kädet pitää pestä.

Mustakin noi tollaset tyypit on ahdistavia.Tai tulee vaan just mieleen että millasta kotona on jos noin pieneistä asioista jo hermostuu..: / Vaikka voi sitä huonomminkin lapsella asiat olla mutta vois ne olla paremminkin.

Mä joku aika sitten hain lasta jumpan lapsiparkista niin joku äiti räyhäs lapselleen kun ei salamana saanut haalaria päälle.Musta se lapsi oli niin pienikin vielä että ois varmaan senkin puolesta tarvinnut apua.

[QUOTE="vieras";23783321]Nää on kyllä ihania kun tehdään luonneanalyysejä minuutin kohtauksen ja kahden lauseen perusteella.[/QUOTE]

No toi on ihan totta.Varmasti muakin on joskus joku jossain kattonut että "ai kauhee" :D

[QUOTE="Kaiku";23783296]Minä myönnän joskus ärisseeni 4-vuotiaalle, jolle painotin kotona, että nyt vessaan ettei vaan siellä kaupassa tule hätä. Ei suostunut vaan väitti kivenkovaa ettei tule mitään. No, kymmenen minuutin päästä kun päästään Citymarkettiin sisään, poika ilmoittaa että pissahätä. Kyllä siellä vessassa lauoin että enkö sanonut kotona sata kertaa tästä asiasta ja nyt joudutaan menemään sinne törkyiseen yleiseen vessaan.
Tota käsienpesujuttua en ymmärrä minäkään, kyllä ne kädet pitää pestä.[/QUOTE]

Joo kuulostaa tutulta. :D Eikä ole edes pahimmasta päästä. Meillä kyllä lapsi joskus yrittää ihan hyppyyttää "pissahädällä" niin, että vaikka on just käyty vessassa niin taas on muka hätä. Kyllä mä siihen totean vaan, että ei sulla mikään hätä ole, käyt sitten kotona vessassa. Joku voi siitä sit tehdä päätelmiä meidän kodin ilmapiiristä. :D

Ei minua tässä se naisen tiuskiminen häiritse. Se vain vahvisti päätöstäni olla puuttumatta mitenkään siihen mikä meni pahasti pieleen: eli käsien pesuun.

En vaan voi käsittää miten aikuinen ihminen voi noin yksinkertaisesta asiasta luistaa ja vielä opettaa jälkikasvulleen huonoa käsihygieniaa. Ei ihme että kaikki flunssat ja mahataudit leviävät kun ei tuollaista perusasiaa osata!

Itse olen jo vuonna kivi ja papu alkanut avaamaan vessasta poistuessani oven pienellä paperinpalalla jonka heitän roskiin, se kahva kun on taatusti yksi sontaisimpia paikkoja mitä voi löytää.

Yhteistyössä